X-Qyeh Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik weet niet of het verkeerd is om een topic zoals deze te openen. Ik denk dat sommige al weten dat ik een eigen site heb met een licentie van IPB 2.1.7 erbij. Ik wilde graag op deze site ook een soort blog zoals E107 of Phpfusion, maar wertken heel onhandig en wil ik dus een andere. Zijn er dan nog een aantal CMS/Bloggen die gratis zijn en een beetje lijken op PHPFusion en E107. InvisionPower schijnt ook een blog te hebben, deze is uiteraard betaald. (Als hier een gratis versie van is vertel het me dan graag.) In het kort: Is er nog een andere gratis versie van een blog zoals, E107 en Phpfusion? (die hier op lijkt.) Als er een gratis versie is van Invisionblog is hoor ik dat graag. Excuses als dit topic verboden is.. :$ // Alvast heel erg bedankt // Reageren
Argon Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik versta dus dat je een blog wilt, een blog is niet hetzelfde als een CMS. En e107 is een CMS (de andere denk ik ook maar daar ben ik niet zeker van. Ik kan je wel dit blog systeem aanraden namelijk wordpress, ik heb er zelf ook al is mee gewerkt en het systeem zit wel goed vind ik. Of jij het ook vind dat moet je maar is uitproberen. Site: wordpress Reageren
Follow Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Volgensmij had een site waarmee je gratis een IPB forum of phpBB forum kan krijgen een toepassing die je kan aanvragen om een blog erop tekrijgen. Ik weet helaas niet meer hoe dit heet, gewoon zoeken en je vind het wel. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Bedankt voor de hulp maar ik heb al iets gevonden. Het heet portal of zoiets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.