sam23 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik zit met het volgende probleem: In het begin van de vliegmissie moet je met je vliegtuig opstijgen.Daar heb ik geen moeite mee, maar als ik eenmaal in de lucht ben,lees ik op het scherm"press 2 to retract the landing gear." Maar als ik op 2 druk,gebeurt er gewoon niets!Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar het lukt me nog altijd niet? Zou iemand van jullie kunnen zeggen wat ik fout doe ofzo? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Mishien moet je je controls bij options veranderen. Ik denk dat dat het is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik zit met het volgende probleem:In het begin van de vliegmissie moet je met je vliegtuig opstijgen.Daar heb ik geen moeite mee, maar als ik eenmaal in de lucht ben,lees ik op het scherm"press 2 to retract the landing gear." Maar als ik op 2 druk,gebeurt er gewoon niets!Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar het lukt me nog altijd niet? Zou iemand van jullie kunnen zeggen wat ik fout doe ofzo? Je moet wel de goeie '2' indrukken, niet die nummer twee van de numlock toetsen maar de nummer twee van de cijfers die boven de letters staan. De 2 staat boven de 'Q' en de 'w'. Als dit ook niet wil check dan even de instellingen in options > controller setup, en kijk of daar wat anders, of helemaal niet staat. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ik zit met het volgende probleem:In het begin van de vliegmissie moet je met je vliegtuig opstijgen.Daar heb ik geen moeite mee, maar als ik eenmaal in de lucht ben,lees ik op het scherm"press 2 to retract the landing gear." Maar als ik op 2 druk,gebeurt er gewoon niets!Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar het lukt me nog altijd niet? Zou iemand van jullie kunnen zeggen wat ik fout doe ofzo? De andere toets voor het intrekken van je landingsgestelte is de +-toets op het numpad. Misschien dat die werkt. Anders moet je even in je instellingen kijken en hem daar goed doen. EDIT Voor de instellingen ga naar Options --> Controller options --> Redefine controls --> Vehicle controls --> Submission. Volgens mij is dat ook degene om het landingsgestelte in te trekken. Kijk welke toets er staat en probeer die uit! Bewerkt: 27 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Sunray Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik heb san andreas wel niet op computer,maar misschien stond de Num Lock niet aan. Anders verander je de control even. Reageren
sam23 Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik heb de + toets geprobeerd en het is gelukt:) Bedankt! Reageren
david Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 mocht je nog problemen hebben met je vlieglessen (ik vond ze redelijk makkelijk, maar anderen soms niet), hier vind je zeer veel info hier vind je nog veel meer info + filmpjes van de vliegmissies. veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.