Rinaldootje Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik zat op het internet te surfen en ik las op een site Het spel bevat wat nieuwe mogelijkheden zoals fietsen op een BMX, een Mountainbike en een gewone. Ook zijn er daarna een heleboel nieuwe voertuigen toegevoegd. Ook is er nieuw dat CJ moet eten om in leven te blijven in het spel. Bovendien, als Carl te veel voedsel eet en nooit beweegt, wordt hij dik. Missies worden moeilijker door een slechte fysieke toestand en mensen zullen CJ zelfs dikzak noemen. Als je naar een sportcentrum gaat, kan je trainen om kracht en de gezondheid verbeteren en wat pondjes van je lichaam te halen. Rockstar geeft zelfs nu ook toegevoegd dat de speler zodra hij in het water valt nu ook kan zwemmen. In de vorige versies verdronk hij en ging je gezondheid direct op nul te staan. Ook wat ernieuw is dat je parachutespringen van bijvoorbeeld een wolkenkrabber. Er is een Las Vegas achtige Strip. Er is een mijn. Er zijn plattelandsdorpjes waar een hele eigen cultuur is. Er is een hippiewijk midden in San Fierro, genaamd HashBury. Er is voor de speler genoeg te doen. is dit waar Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik heb zo'n sterk vermoeden dat ze met die mijn de Hunter Quarry bedoelen. Die is tussen het rode vierkant te vinden op het kaartje hieronder: Klik op de afbeelding voor de vergroting. Tijdens de missie Explosive Situation kom je als eerste in aanraking met de Hunter Quarry. Deze steengroeve ligt onderaan in het westen van Las Venturas. Na de missie Explosive Situation kan je hier nog zeven missie's doen. Kijk =>hier<= voor informatie over de Quarry Missions. Wanneer je deze missie's voltooid hebt, zul je er de Dozer en de Dumper kunnen vinden. Ik hoop dat je nu weet wat ze met die 'mijn' bedoelen, ik wens je veel succes verder! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik denk het ook dankje ik dacht echt zon ondergrondse mijn maar alsnog medankt en nu kan er wel een slotje op Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik denk het ook dankje ik dacht echt zon ondergrondse mijn maar alsnog medankt en nu kan er wel een slotje op Er is wel nog een ondergronds gangetje, aan de monding van de inham waarin de Sherman Dam ligt. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Waar ligt dat precies?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Waar ligt dat precies?? Het ondergronds gangetje ligt naast The Big Ear, hij begint onder de Kincaid Bridge en eindigt een stukje verderop. De tunnel zelf is aardig donker, tevens is er een Police Bribe te vinden. Ik heb even een paar screens voor je gemaakt waarop je kan zien hoe het tunneltje eruitziet. Kijk op de radar voor de preciese locatie. [Klik op de afbeeldingen voor vergroting] Zo zie je dat Bone County en Tierra Robada nog veel geheimen bieden, je moet de Desert maar goed doorzoeken er zijn nog veel leuke en grappige dingen te vinden! Reageren
Donwell Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Bedankt, Typhoon, heb hem gevonden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.