freija Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 GTASAsf8.b wil iemand de vlief lessen afwerken ?? het lukt me niet meer met de helicopter als je tijd hebt (het moet niet maar het mag altijd voor die vlieg missie te doen met diene peet waarvan ge moest kunnen vliegen !!pls
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Learning to Fly - Mission Passed! Beloning: Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan wanneer je brons hebt. - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". N.O.E. - Mission Passed! Beloning: $15.000,- Note: Ik wist niet zeker of ik N.O.E. moest doen, ik kon wel iets opmaken uit je bericht dat hij wel gedaan moest worden; vandaar. Als je hem toch liever zelf doet heb ik nog een andere savegame voor je, ik heb er 2 gemaakt. Bewerkt: 27 augustus 2006 door -Matthijs-
Recommended Posts