Puma Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Okey het moet zo: Als je je sketchupmodel nog NIET getextured hebt, dan zie je blauwe en lichtbruine vlakken. Selecteer alle blauwe vlakken, doe daarna rechtermuisknop op een blauw vlak en klik op "reverse faces". Nu zijn alle blauwe vlakken lichtbruin geworden en nu kan je het texturen! Als je dit NIET doet en je importeert je model in 3dsMax, dan zie je dat hier en daar stukken missen. Dit zijn de blauwe vlakken. Als je die omkeert zodat ze lichtbruin worden (de buitenkant) dan zie je ze wel. Als je een interieur in het model zelf maakt zul je een muur met tussenruimte moeten maken anders kijk je er aan de ene kant doorheen. Ik weeet niet of het bij jullie werkt maar bij mij wel! Succes, Grtz Puma. Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 De lichtbruine is de face die je kan zien en de blauwe niet. Gewoon de blauwe niet texture en er is niks aan de hand. BTW:wel goed ontdekt. Reageren
Puma Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Dat texturen maakt geen reet uit. Je moet de lichtbruine aan de buitenkant hebben. Ook al texture je 'm, dan blijft hij in het model toch altijd de blauwe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.