Jump to content

Missende poly's probleem sketchup opgelost


Recommended Posts

Geplaatst:

Okey het moet zo:

Als je je sketchupmodel nog NIET getextured hebt, dan zie je blauwe en lichtbruine vlakken. Selecteer alle blauwe vlakken, doe daarna rechtermuisknop op een blauw vlak en klik op "reverse faces". Nu zijn alle blauwe vlakken lichtbruin geworden en nu kan je het texturen!

Als je dit NIET doet en je importeert je model in 3dsMax, dan zie je dat hier en daar stukken missen. Dit zijn de blauwe vlakken. Als je die omkeert zodat ze lichtbruin worden (de buitenkant) dan zie je ze wel. Als je een interieur in het model zelf maakt zul je een muur met tussenruimte moeten maken anders kijk je er aan de ene kant doorheen.

Ik weeet niet of het bij jullie werkt maar bij mij wel!

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst:

De lichtbruine is de face die je kan zien en de blauwe niet.

Gewoon de blauwe niet texture en er is niks aan de hand.

BTW:wel goed ontdekt.

Geplaatst:

Dat texturen maakt geen reet uit. Je moet de lichtbruine aan de buitenkant hebben. Ook al texture je 'm, dan blijft hij in het model toch altijd de blauwe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...