Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey, ik heb een vraag. Ik heb een eiland gemaakt (Mooie tut Bradley H. ;))en nu ik het ingame probeer te zetten loopt telkens gta vast wanneer ik me savegame probeer te laden. Komt dit doordat het eiland te groot is? Zoja, hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst:

Het heeft eerder te maken dat je je savegame laad van die werkt niet meer,als je new game doet zal hij het waarschijnlijk wel doen.

Geplaatst:
Het heeft eerder te maken dat je je savegame laad van die werkt niet meer,als je new game doet zal hij het waarschijnlijk wel doen.

Ehh, nee. Ook als ik new game doe, loopt die vast en sluit gta af.

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, thnx! ;)

Edit: Hoe zorg ik ervoor dat alle delen op de goede plaats in GTA komen?

Bewerkt: door PJM

Ok, het ingame zetten is eindelijk gelukt (thnx gangster28 ;)), maar nu het volgende probleem... Ik ga dwars door me eiland heen, ik kan er dus niet op staan ofzo :s

Het heeft wel een coll, dus zal het wel geen goede zijn... Hoe kan ik dan wel een goede coll maken? Om iets ingame te zetten doe ik altijd precies hetzelfde zoals in de videotut van Wazuup staat, dus ik weet niet wat ik fout doe.

Geplaatst:

probeer de coll opnieuw dan te maken er kunnen altijd wat fouten in zitten

gewoon even opnieuw maken :Y

mischien helpt dat wel. ik heb dat ook eens een keer gehad met een model terwijl ik

alles precies goed deed :-( dus gewoon effe overdoen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...