Wazuup Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Voor dit probleem zijn er twee dingen die je kan proberen: - Open je collision met de Coll Editor II van steve-M. Hiermee kan je de coll bekijken als een object en eventueel ook aanpassen. De coll moet dezelfde vorm hebben als je dff zodat hij goed tastbaar is. - Geef het object niet meer dan 300 als waarde bij de drawdistance in de IDE. Dit moet omdat 300 het limiet is voor een tastbaar object. Wil je dat je object van veraf als nog zichtbaar is, dan moet je een Low Object Detail (LOD) maken. Meer info hierover vind je in de Master Tutorial List. Succes ermee Reageren
PJM Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt Wazuup, het probleem is opgelost ! Ik had een hogere waarde dan 300 ingesteld bij de drawdistance, maar nu doet die het. Edit: Ik had gister nog maar 1 deel in GTA gezet, maar nu ik het 2e deel erin wil zetten, loopt GTA weer vast. Het 2e deel heeft minder poly's dan deel 1, dus aan de hoeveelheid poly's zou het niet kunnen liggen... :s Bewerkt: 30 augustus 2006 door PJM Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Waarschijnlijk heb je het aan Gta Toegevoegd. Er is een limiet van 5 objecten dat je kan toevoegen aan GTA, bij meer loopt je spel vast. Dus ga na wat je er allemaal extra bij hebt gezet (dus niet hebt vervangen, zoals auto mods). Delete die objecten uit het spel en als het goed is moet je eiland nu wel werken. Mocht dit niet werken, kijk dan eens goed naar de naam van de dff en txd in de ide/ipl. Alles moet kloppen om een crasch te voorkomen. Probeer dus ook een ander ID nummer te gebruiken. Één klein spellingsfoutje en SA werkt niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.