Warrior Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ik Vic City geïnstalleerd. Maar als ik dan da cd Play erin doet dan krijg ik een berichtje van Window Media Player Wat hij moet Doen. Nou als ik dan op afspelen met Windows druk dan krijg ik allemaal geluids bestanden. Hoe moet ik dan spelen? EDIT: Ik denk dat ik het al weet. Bewerkt: 27 augustus 2006 door Warrior Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik Vic City geïnstalleerd. Maar als ik dan da cd Play erin doet dan krijg ik een berichtje van Window Media Player Wat hij moet Doen. Nou als ik dan op afspelen met Windows druk dan krijg ik allemaal geluids bestanden. Hoe moet ik dan spelen?EDIT: Ik denk dat ik het al weet. Ik kan je het antwoord geven; die CD 2 is namelijk de audio CD van ViceCity hier staan alle geluiden op zoals radio zenders en andere geluidsfragmenten. Die CD heb je wel nodig voor de instalatie maar niet om mee te spelen. Met CD 1 kun je spelen. Dan weet je het voor de volgende keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.