knepman Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Hej mensen ik vroeg mij af waar je bloemen kan vinden voor je vriendinnetje. Reageren
Mr wu Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 in de heuvels bij de vinewood letters ...ergens langs de weg tussen de huizen.... Op een plek aa het begin met aan twee kanten huizen.. Daar heb ik ze gezien.. Reageren
Willempiej Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Bij de benzinepomp in San Fiero. Ik kwam hem tegen toen die zijn vriendin nog niet had. Het is ook leuk om het als wapen te gebruiken. Reageren
kleinduimpje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 en op het kerkhof liggen er ook :lol: Reageren
CJ-SA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ook bij het park in los santos Reageren
sjakie187 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) ook bij de het tankstation in Los Santos degene in de ballas buurt tegenover de gym. Daar staat ook een pimpmobiel Bewerkt: 2 november 2004 door sjakie187 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.