demontventoux Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 GRAN TOURISMO 4 CHALLENGE Met toestemming van Mazzeltje heb ik besloten om een grote GT4 challenge te organiseren. Spelregels Je post hier een simpel berichtje met het bericht dat je deelneemt. Vervolgens kies ik een circuit en enkele wagens (sport-touring-retro-...) waarmee je in Arcade-mode een Time Trial op dat circuit aflegd. Je krijgt per wagen 3 snelle rondes om je tijd te breken. Naargelang het aantal deelnemers stoten de eerste 3-5 deelnemers door naar de volgende ronde, waar vervolegsn opnieuw een nieuw circuit en enkele nieuwe wagens worden gekozen. ingeven van de beste tijd Nadat het circuit en de wagens bekend zijn heb je 5 dagen de tijd om per wagen jouw beste tijd in te geven. Dit doe je NIET in dit topic, maar via een PB naar mij toe. Dit om te voorkomen dat als je de tijd van een ander ziet staan dat je van je tijd enkele tienden van een seconde gaat aftrekken. Eerlijkheid Natuurlijk kan je in de PB die naar mij gestuurd wordt je tijd al naar omlaagtrekken, maar wees alstublieft eerlijk en bedrieg jezelf en je tegenstanders niet. Prijs Tja..zoals bij andere contests op het GTA forum hé...de Eeuwige roem En misschien ook nog, als ik een goede PS'er vind die een singature wil maken, kan je die ook winnen zodat je aan het volledige forum kan laten zien dat jij de absloute snelste GT4'er bent van het forum demontventoux Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik vindt het ten eerste een heel leuk idee. En ik doe ook zeker mee. Reageren
demontventoux Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ok We zijn al met 2 want ikzelf doe uiteraard ook mee Hopelijk krijg ik nog enkele deelnemers want met 2 is het een beetje zielig Dus GT-4 fans, doe gewoon mee, ook al kan je niet heel goed racen, doe dan mee voor de fun! Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik zal ook wel meedoen, als echte GT4 freak mag ik niet mankeren. Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik zal ook wel meedoen, als echte GT4 freak mag ik niet mankeren. Inderdaad niet Goed nieuws allesinds. Ik dacht dat GT 4 zo succesvol was, ook op dit forum, en dat er wel redelijk veel deelnemers zouden zijn, maar het loopt echt niet vooruit. 3 deelnemers op 3 dagen tijd,...Eer we kunnen beginnen is het 2007... Reageren
Spacecraft Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Ik ben nummer 4 in ieder geval. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 En dan geef ik me op als nummer 5! (echt cool dat je dit organiseerd!, ik vind GT4 echt te gek!) Reageren
Kraay Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 *loopt naar de balie, ziet dat ie nummertje moet trekken, tot zijn grootste verbazing, nr. 6!* Dus ik schrijf me ook in . Ik heb GT4 wel niet 100% Reageren
nick Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Ik doe mee. Als autofan moet ik natuurlijk niet ontbreken . Nummer 7 dus. Heb ook GT4 nog niet 100%. Is dat erg? Alvast veel succes aan alle deelnemers. Bewerkt: 10 september 2006 door nick Reageren
demontventoux Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) Fantastisch Ik dacht dat het helemaal niet ging gaan, slechts 4 deelnemers....Maar nu zie ik dat er ineens al 7 deelnemers zijn Bedankt allesinds allemaal. Op woensdagnamiddag zal ik ronde 1 bekend maken, dan stuur ik ook en PM naar alle deelnemers zodat jullie zeker zien dat er gestart wordt. Je krijgt dan de tijd van woensdagnammidag tot....volgende woensdag? @nick, 100% hebben is zeker niet erg, al hoop ik dan dat je toch al bijna alle wagens hebt. zoals de Audi R8... Maar als je die niet hebt zoek ik wel een andere wagen Met 7 deelnemers ga ik 3 rondes organiseren: van 7 naar 5 deelnemers en van 5 naar 3. Deze 3 strijden dan om goud, zilver en brons. Alle drie krijgen ze een sig met daarin iets van GT 4 en ook een afbeeldinkje van je behaalde plaats. Enkel nog een photoshopper vinden Als je nog wil deelnemen kan dit nog, maar enkel nog tot woensdagmiddag Ik hoop allesinds dat er eerlijk gespeeld kan worden, maar dat denk ik wel Tot woensdag! EDIT: U kan vanaf nu niet meer meedoen met de GT 4 challenge, dus we gaan racen met 7 man Ronde 1 Gran Tourismo 4 Challenge Spelregels We racen in Arcade Mode-Time Trial. De 1ste twee ronden van de challenge racen we op 4 circuits (van elke categorie 1: World, Original, City, Dirt) Per circuits neem ik 2 wagens: Een officiele racewagen (zoals Audi R8, Lister Storm,......) en een "gewone" Touringwagen (zoals BMW M5,.....). Enkel bij de "Dirt" circuits neem ik 2 officiele rallywagens. We krijgen per circuits en per wagen 3 snelle rondes om een snelste tijd neer te zetten. Dus je rijdt eigenlijk 4 rondes, de "startronde" is er om het circuits te verkennen, en na die ronde rij je dus je 3 snelle ronden. Na 1 week, dus volgende week woensdagavond sluit ik ronde 1 af. DE GEREDEN TIJDEN WORDEN VIA PM NAAR MIJ GESTUURD Circuits + wagens: World: Le Mans (met chicanes!!!) -Wagens: Audi R8, BMW M5 City: Monaco -Wagens: Lister Storm, RUF CTR Yellow Bird uit 1987 Original: Trial Mountain -Wagens: Nissan R92 CP Race Wagen, Cizeta V16T Dirt: Ice Arena -Wagens: Peugot 205 Rallywagen uit 1986 en Toyota Celica GT FOUR ST 185 uit 1995. Eerlijkheid Rij eerlijk (dus snij niet teveel chicanes af ofzo), maar vooral: Wees eerlijk met de tijd die je binnen brengt. Doordat je jullie tijden naar mij sturen kan dit al wat helpen, zo weet je niets van de andere persoon en weet je ook niet of je je tijd ietwat moet verminderen Ik zo kunnen vragen om een digitale foto te nemen op je televisie met de tijd en wagen erop, maar dit doe ik niet. Ik heb genoeg vertrouwen in jullie : WIl je echt een foto nemen, geen probleem, stuur hem maar door VEEL SUCCES iedereen, en laat alles zo eerlijk mogelijk gebeuren, des te meer plezier we hebben. Moesten er nog vragen zijn, stel ze hier of via PM Bewerkt: 13 september 2006 door demontventoux Reageren
Radio Es. Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 srry dat ik het vraag maar wat zijn chicanes?? Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Dus als ik het goed begrijp moet je al die races doen met alle aangegeven wagens? Le Mans = Circuit de La Sarte? Monaco = ? Reageren
demontventoux Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Inderdaad. Even antwoorden op de vragen: @Radio۞Espantoso: Chicanes zijn korte rechts-links-rechts, of links-rechts-links bochten. Zoals je dus op Circuit de la Sarthe hebt. Vroeger had je het rechte stuk aan een stuk, nu niet meer. Nu zijn er dus 2 "chicanes" tijdens dat recht stuk. Dus je racet op Circuit de La Sarthe 1. @Silverwing: Niet met alle wagens op alle circuits rijden he dat wordt wat veel . Nee, voor Circuit de La Sarthe (Le Mans dus) moet je rijden enkel met de Audi R8 en de BMW M5. Op Trial Mountain enkel met die Nissan en de Cizet, enz.... De wagens staan telkens onder het circuit. Monaco = Cote D'Azur. Ik zei Monaco omdat he Circuit "Cote D'Azur" gelegen is in Monaco, Frankrijk Sorry, ik dacht dat het duidelijk was, omdat het toch een wereldberoemd circuit is (Formule 1,....) Bewerkt: 13 september 2006 door demontventoux Reageren
nick Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Nee srry heb geen Audi R8 Is het goed is ik die dan rijdt met de Mercedes Benz CLK GTR,is dan wel at trager maar boeit niet echt, of wel? Bewerkt: 13 september 2006 door nick Reageren
demontventoux Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Nee srry heb geen Audi R8Is het goed is ik die dan rijdt met de Mercedes Benz CLK GTR,is dan wel at trager maar boeit niet echt, of wel? Jammer, maar ok als het niet anders kan De wagen is idd wel wat trager...we zullen zien. Wat ik ook nog wou zeggen is dat er niet! met opgedreven wagens worden gereden. Je neemt dus gewoon de wagens die staan bij de contructeurs in Arcade-Time Trial. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.