Radio Es. Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ik heb heel veel wagens en circuits niet, die wel op het lijstje staan ... ik heb het spel nog geen eens 25% af :$ ... wat nu? misschien kan je gewoon de wagens/circuits zeggen die van het begin er al zijn? Reageren
demontventoux Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ik heb het spel nog geen eens 25% af Normaal gezien heb je alle circuits al als je bijna 25% hebt. Ik herrinner me dat ik ze had na ongeveer 20%. En Circuit de la Sarthe 2 krijg je zelfs pas na circuit de la Sarthe 1, dus normaal moet je die zeker hebben. En je zegt, ik heb heel veel wagens, heb je dan alle wagens die ik vraag? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 ik heb het spel nog geen eens 25% af Normaal gezien heb je alle circuits al als je bijna 25% hebt. Ik herrinner me dat ik ze had na ongeveer 20%. En Circuit de la Sarthe 2 krijg je zelfs pas na circuit de la Sarthe 1, dus normaal moet je die zeker hebben. En je zegt, ik heb heel veel wagens, heb je dan alle wagens die ik vraag? nee, ik heb het spel nog maar 11% af (heb ff gekeken), ik heb echt sommige circuits niet! en ik heb niet gezegd dat ik heel veel auto's had ik zei: ik heb heel veel wagens en circuits niet, die wel op het lijstje staan... ik hoop echt dat hier een goede opslossing voor bedacht word... Reageren
demontventoux Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hmmmm, 11% is wel heel weinig Dan begrijp ik dat je nog niet alle circuits hebt...En ja, misverstand over die wagens.... Ik denk dat ik gewoon de GT 4 challnge moet uitstellen en een bepaalde % vereiste moet vragen. Want ik kan moeilijk racen op gewoon de beginner-circuits. Le Mans is een van de mooiste ingame, die kan ik moeilijk laten vallen he.... Reageren
Radio Es. Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Dus wat moet er nu gebeuren?... Reageren
nick Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Uhm... Als de tijden morgen moeten worden ingeleverd, en de GT4 CHALLANGE gewoon door gaat. Dan trek ik me terug uit de CHALLENGE met spijt, maar ik heb geen tijd, ervoor, ik heb veel te veel huiswerk van school, met mun beroepskeuze (ben dus ook minder online). Als de GT4 CHALLENGE uitgestelt zou worden, dan maak ik wel een gatje vrij. Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik denk dat ik hem wel moet uitstellen Ik zou natuurlijk ons kunnen laten racen op die "dommere" beginnercircuitjes, maar dan is het geen echte GT 4 contest. Circuits zoals Le Mans, Cote D'Azur,...mogen gewoonweg niet ontbreken. Hetzelfde voor de wagens. Ik kan ons moeilijk laten racen in allemaal Toyota Yarisjes... Dus hierbij stel ik de GT 4 challenge uit tot een andere keer, en tot wanneer iedereen een bepaalde % van het spel heeft, zodat ie ook alle wagens en circuits heeft (50% ofzo...) demontventoux Reageren
nick Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Dan hoef ik me dus niet terug te trekken uit de GT4 CHALLENGE. Natuurlijk wel erg voor de andere. Sorry voor dat. In het weekend doe ik de rondes rijden. Dan heb ik tijd. Reageren
Kraay Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Ik zie dat het uitgesteld is, ik heb de Audi R8, de RUF Jellowbird, en de Nissan R92 CP racewagen, en de Peugeot 205 Rally '86 heb ik niet, wel '85. Weet iemand waar ik die kan winnen? Of als iemand een savegame ervan kan uploaden?(via armax ofzo) zou ik hem ook dankbaar zijn(al moet ik mijn armax dan wel weer aan de praat krijgen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.