Vercetty Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 eey ik heb nu de missie end of the line weer eens gehaald en nu wilde ik de s.w.a.t. eens in mijn garage zetten, dus ik had die tank gestolen, door de muur gereden en op de bendedenverdieping iedereen doodgereden, toen heb ik de tank in mijn garage gezet en ben terug gereden naar de crack fortress. ik heb de missie gehaald en toen ik met de tank wou gaan rijden was hij weg. kan ik deze nog ergends vinden of rijd hij nog ergends, en waarom is ie weg, ik dacht dat ie altijd blijft staan in mijn garage Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Nee alleen met mods kan je hem weer krijgen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) eeyik heb nu de missie end of the line weer eens gehaald en nu wilde ik de s.w.a.t. eens in mijn garage zetten, dus ik had die tank gestolen, door de muur gereden en op de bendedenverdieping iedereen doodgereden, toen heb ik de tank in mijn garage gezet en ben terug gereden naar de crack fortress. ik heb de missie gehaald en toen ik met de tank wou gaan rijden was hij weg. kan ik deze nog ergends vinden of rijd hij nog ergends, en waarom is ie weg, ik dacht dat ie altijd blijft staan in mijn garage De beste optie is om hem direct als je hem hebt te jatten. Rij direct met die SWAT Sweet onder of laat op een andere manier de missie failed gaan. [Niet jezelf doden] Als dat is gebeurd rijd dan naar huis, zet de SWAT in je garage en sla het spel op. Nu is de SWAT als het goed is opgeslagen en kun je er mee rijden wanneer je wil. Verder is hij niet anders te krijgen behalve via een mod of een carspwan editor. Bewerkt: 27 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) volges mij, weet het niet 100% zeker, blijft hij alleen staan als je hem in de garage zet, doodgaat en daarna staat hij er en dus niet als je de missie nog gaat halen. je kan wel nadat de missie mislukt is de missie opnieuw doen en dan staat hij na de missie er wel(zo deed ik het iniedergeval). ik hoop voor je dat je nog een savegame hebt van voor die missie. ook kun je de n00bmode downloaden, dat is een programmatje waarmee je autos kan spawnen(en nog veel meer) en daarmee kun je de swattank wel spawnen. de n00bmode is te downloaden op www.gtagames.nl . Succes ermee EDIT : lol in 1 minuut 3 reacties Bewerkt: 27 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik heb bij een tijdschrift een cd'tje gekregen, daar kan ik zelf de auto's naar keuze erin zetten, oftewel de FBI-truck, SWAT-tank enz. Dit is wel op de PS2. Misschien kun je er nog aan komen. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Hoe heet dat tijdschrift en hoe werkt die cd? Reageren
Vercetty Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) tja... mods werken niet echt op de ps2 dus dat is uitgesloten maar thomas crown, was dat dan voor de ps2 want dat lijkt me wel gaaf, hoe heette dat tijdschrift dan kan ik wer naar kijken dikbuik: ik had hem in mijn garage gezet Bewerkt: 27 augustus 2006 door Vercetty Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 tja... mods werken niet echt op de ps2 dus dat is uitgeslotenmaar thomas crown, was dat dan voor de ps2 want dat lijkt me wel gaaf, hoe heette dat tijdschrift dan kan ik wer naar kijken dikbuik: ik had hem in mijn garage gezet ja maar daarna de missie afgemaakt en dat moet je niet doen, je moet de missie laten mislukken of zelfmoord plegen ofzo Reageren
Vercetty Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 tja, das jammer dan. ik zou dus opnieuw moeten beginnen, maar in het crack palace stond ergends ook een s.w.a.t. is die ook weg of blijft die daar staan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 tja, das jammer dan.ik zou dus opnieuw moeten beginnen, maar in het crack palace stond ergends ook een s.w.a.t. is die ook weg of blijft die daar staan Helaas, de enige manier om de S.W.A.T. tank te bemachtigen, is om de missie End of Line te laten mislukken of een carspawner te gebruiken... Volgens mij is die dus ook weg... Reageren
the master gamer Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 tja... mods werken niet echt op de ps2 dus dat is uitgeslotenmaar thomas crown, was dat dan voor de ps2 want dat lijkt me wel gaaf, hoe heette dat tijdschrift dan kan ik wer naar kijken dikbuik: ik had hem in mijn garage gezet Tja,, als je een armax hebt (zoals ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.