Jump to content

zou ik

Recommended Posts

Geplaatst:

mag ik een save game zodat ik alle vliegmissies zelf kan doen

zonder cheats

noobmode mag wel

Geplaatst: (bewerkt)

Wil je ook de vliegschool nog doen? Zoja je kan hier een savegame downloaden waarbij je de vliegschool + alle vliegmissies nog moet doen. Deze is voor Versie 1, wanneer je Versie 2 hebt kan je hem hier downloaden.

[Het zijn allebij directe download links]

Wanneer dit niet de goede savegame is kan je op deze site (Versie 1) of in dit topic (Versie 2) een goede savegame zoeken.

De directe links die ik je gegeven heb zijn bij na Verdant Meadows, je hebt natuurlijk ook andere vliegmissies, zoals Supply Lines of Vertical Bird. Wanneer je die wilt moet je gewoon op die site kijken voor de juiste savegame.

Bij alle savegames zijn geen cheats of mods gebruikt, dus wanneer je deze savegames met de Noobmod wilt spelen zal dit niet gaan. Voor de Noobmod moet je namelijk een nieuw spel starten.

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Dat is heel erg makkelijk, je opent het bestand eerst met Winrar (wanneer je die nog niet gedownload hebt kan je het hier doen. Installeer dat progamma en open dan de gedownloade savegame, in het .Zip of .Rar bestandje zit een bestand genaamd GTASAsf5.b (het cijfer kan anders zijn) dit is dus de savegame, deze savegame plaats je in de map Grand Theft Auto San Andreas User Files, deze bevindt zich in Mijn Documenten. Wanneer je dat gedaan hebt start je je spel en druk je op Load Game, nu zal de savegame er staan en je kan lekker met de missie beginnen die jij wilt. [Wat ik nu dus uitleg is alleen voor de PC, dus als je de Xbox of PS2 versie hebt is dit niet mogelijk]

Succes en veel plezier ermee!

Geplaatst: (bewerkt)
hoe zet ik het in het spel :-(

Een savegame in het spel zetten is eenvoudig, pak indien het bestand een zip/rar-file of iets dergelijks is, hem eerst uit. Zet vervolgens het bestandje in de GTA San Andreas User Files map, te vinden in mijn documenten, en nu kan je spelen. Veel plezier ! :cya:

Links:

[Kies in de tabel Nederlands om de vertaalde versie te downloaden van WinRAR !]

Edit: Excuses Typhoon, had er niet op gelet dat iemand al poste, sorry...

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Kan het ook even wat rustiger meneer: Gta-man2 het is hier geen zwijnen stal. Wij helpen je gewoon en dan hoef ik geen geschreeuw te acepteren, maar goed laat ik je maar helpen. Ik denk dat je een andere versie hebt dan de savegame is. Wat mij doet vermoeden is dat je een versie 1 savagame hebt gedownload en dat je een versie 2 San Andreas hebt en dat gaat dus absoluut niet samen. Er is een tweede versie ingeschakelt, omdat PatrickW verborgen seks-spelletjes in San Andreas vondt. Maar het kan net zo goed ook andersom wezen hoor Gta-man2. Dat je een versie 2 savegame hebt gedownload uit ons topic en dan heb je een versie 1 Gta San Andreas.

Je hebt dus van 1 van de twee een savegame gedownload en die heb je geinstaleerd. Heb je een V1 gedownload van de website die Typhoon al aangaf dan heb je waarschijnlijk een versie 2 en dat herken je ook wel als je Gta opstart. Want dan zul je waarschijnlijk zien staan: V2 in het hoofdmenu. Is dat niet het geval dan heb je versie 1 en dan moet je ook een versie 1 savegame hebben. Als je een versie 2 gta san andreas hebt dan moet je dus ook een versie 2 savegame downloaden vanuit ons topic die link gaf typhoon al.

Versie1 > Versie1 save-game = Werkt .

Versie2 > Versie1 save-game = Werkt niet.

Nou ik wens je veel succes en laten we hopen dat het je lukt, want het is erg lastig als het niet werkt, maar gebruik in het vervolg geen Capslock meer want je komt over als een asociaal kind die geen begrip/respect heeft voor andere. Het is dat ik iedereen wil helpen anders kon je het bekijken. Als er nog iets anders is zeg je het maar!

Geplaatst:

Kan je misschien een screen van die foutmelding maken? Maak de screen met Printscreen en plak hem dan in Paint, daarna sla je hem op als .JPG. Om hem hier neer te zetten moet je naar de site Imageshack.us gaan, je drukt nu op Bladeren zoekt de afbeelding op en drukt dan op Host It, nu zal Imageshack de foto uploaden. Daarna zullen er allemaal links op het scherm verschijnen, jij moet de link die voor Thumbnail for forums (1) hier plaatsen. Dan kunnen wij zien wat voor foutmelding je hebt en kunnen we je waarschijnlijk helpen.

Als jij de Raport Verzenden fout krijgt moet je even de savegame van de andere versie nemen, bekijk daarvoor even de post van SummerBase.

Geplaatst:

zo'n melding van wel verzenden niet verzenden(sorry voor die hoofdletter was aan het msnen en had hem nog op caps lock staan :bonk:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...