Jump to content

Paramedic


ASPHALT

Recommended Posts

Ik wil VC weer eens 100% gaan uitspelen, nu ben ik met Paramedic bezig.

Deze missie wil bij mij niet lukken :N . Telkens als ik hem speel dan gebeurt er wel iets wat het verhinderd dat ik hem uit speel :(. Dan heb ik het vooral over de omgeving waar ik hem speel:

Downtown - Hier staan ze of in de Well Stacked Pizza Restaurant of in de nog gesloten Drugs Fabriek.

Little Havanna/Little Haiti - Hier staan ze vaan op Escobar International en omstrken, wat veel tijd kost om heen-en-weer te rijden

Vice City Beach - Hier staan ze vaak op het strand waar je sloom rijdt (= Tijd) en het is soms moeilijk om er te komen.

Weet iemand waar ik het het beste kan doen :) ? Tevens zijn Tips ook welkom :engel: .

Alvast Bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, de Paramedic Mission van Vice City...het heeft mij toen uren gekost voordat ik een geschikte plek had gevonden om hem te halen, en lukte me het eindelijk om tot en met level 12 geen enkele patiënt dood te rijden... :{

Naar mijn mening is de beste plaats om de Paramedic Mission te halen, toch in Downtown. Ik heb nooit gezien dat er iemand in een Pizza Restaurant stond, maar wel bovenaan de trap bij het Hyman Memorial Stadium, wat ook erg irritant is. Toch is het me het vaakst gelukt om de Paramedic Mission hier te halen...

Verder nog wat tips, alhoewel je sommige natuurlijk zelf ook vast wel zult weten:

  • Rijdt rustig en vooral niet gehaast, zodat je de patiënten niet doodrijdt, waardoor de missie zou mislukken.
  • Bots niet teveel, want Ambulances kunnen niet in de respray en de missie zou dus mislukken als je Ambulance kapot gaat.
  • De allerbelangrijkste tip: Probeer altijd een zo efficiënt mogelijke route uit te stippelen aan het begin van elke level, zodat je niet onnodig tijd verliest: Als alle roze vierkantjes zijn verschenen, bekijk dan even op de map waar ze staan, en stippel voor je zelf zodanig een route uit zodat je steeds 3 mensen tegelijk naar het ziekenhuis kunt brengen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je nog op andere problemen stuit, meldt het dan even, zodat ik je misschien verder kan helpen :Y

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, de Paramedic Mission van Vice City...het heeft mij toen uren gekost voordat ik een geschikte plek had gevonden om hem te halen, en lukte me het eindelijk om tot en met level 12 geen enkele patiënt dood te rijden... :{

Naar mijn mening is de beste plaats om de Paramedic Mission te halen, toch in Downtown. Ik heb nooit gezien dat er iemand in een Pizza Restaurant stond, maar wel bovenaan de trap bij het Hyman Memorial Stadium, wat ook erg irritant is. Toch is het me het vaakst gelukt om de Paramedic Mission hier te halen...

Verder nog wat tips, alhoewel je sommige natuurlijk zelf ook vast wel zult weten:

  • Rijdt rustig en vooral niet gehaast, zodat je de patiënten niet doodrijdt, waardoor de missie zou mislukken.
  • Bots niet teveel, want Ambulances kunnen niet in de respray en de missie zou dus mislukken als je Ambulance kapot gaat.
  • De allerbelangrijkste tip: Probeer altijd een zo efficiënt mogelijke route uit te stippelen aan het begin van elke level, zodat je niet onnodig tijd verliest: Als alle roze vierkantjes zijn verschenen, bekijk dan even op de map waar ze staan, en stippel voor je zelf zodanig een route uit zodat je steeds 3 mensen tegelijk naar het ziekenhuis kunt brengen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je nog op andere problemen stuit, meldt het dan even, zodat ik je misschien verder kan helpen :Y

Veel succes! ;)

Bedankt NandroDavids,

Downtown is denk ik ook de beste Locatie. Het Pizza Restaurant is eigenlijk het ergste probleem niet aangezien je ze er wel uit krijgt (Wel te kost van wat tijd) maar ik blijf het probleem houden van de Drugs Fabriek :{ ....

Foto:

dsc01202amb3.th.jpg

Hier kan ik niet komen :N .

En om Trojan Voodoo eerst te doen krijg je er twee problemen bij:

  • De Haitians die op je Schieten
  • Je kan nu wel bij de Drugs Fabriek komen maar het puin houd je op een begeven moment tegen.

Ik heb het eerst geprobeerd toen ik de missie Trojan Voodoo al gedaan had, toen zijn mijn banden al een keer lek geschoten en een andere keer stond er iemand in de Drugs Fabriek achter een balk waar ik ook weer niet kon komen :ch: . Daarom ben ik met een andere Save-Game verder gegaan (alleen Trojan Voodoo en Naval Engagement gingen verloren, maar ik houd van missies doen dus een missie maakt niets uit :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn idee kan je het het beste in Vice Point doen, hier heb je geen last van gangs, gesloten hekken en dunne straten, maar heb je wel weer het nadeel van het strand, alhoewel de Ambulance hier redelijk overheen kan komen. Ik heb hem altijd nog in Vice Point gedaan, én in één keer gehaald. Dus mijn aanbeveling is Vice Point.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn idee kan je het het beste in Vice Point doen, hier heb je geen last van gangs, gesloten hekken en dunne straten, maar heb je wel weer het nadeel van het strand, alhoewel de Ambulance hier redelijk overheen kan komen. Ik heb hem altijd nog in Vice Point gedaan, én in één keer gehaald. Dus mijn aanbeveling is Vice Point.

Ik moet meegaan met de aanbeveling van Baffie.

Ik doe de Paramedic ook altijd bij Vice City Beach. Meestal omdat het een van de eerste dingen is die ik in het spel doe.

Deze plek is voor mij het handigst doordat de wegen er zo breed zijn dat je langs alle auto´s kan rijden. Ik heb nooit het probleem dat ik te laat kom door het strand. Misschien omdat ik die altijd het laatst per level ophaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb het heel simpel gedaan ( beetje laat antwoord dus weet niet of je inmiddels gedaan hebt )

de ambulance heb ik zebra cab handling gegeven en dat de wagen niet door collison kapot gaat

( je kan natuurlijk een andere auto gebruiken die je fijner vind, maar wie weet als je cheetah handling geeft wat er dan gebeurt ( cheetah heeft 2 deuren en zebra cab 4 )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...