RS-modder Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 mijn spel is versie 1.0 ik wil weer 2.0 hoe krijg ik dit voor mekaar kan iemand me helpen Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb nog nooit iemand gezien met zo veel vragen op één dag, maar laat ik eens kijken naar je probleem. Want er moet natuurlijk wel een oplossing wezen voor je probleem. Zoals je weet wordt bij het instaleren van San Andreas een map geinstaleerd die vind je hier: 'Deze Computer > Lokaal station © > Program Files > Rockstar Games'. In die map vindt je de bestanden wat een spel bijvoorbeeld versie 1 of versie 2 maakt. Je moet dus op zoek naar versie 2 bestanden en ik heb niet alle versie 2 bestanden, maar ik heb wel het versie 2 script die je kan gebruiken om Versie 2 savegames te gebruiken. Dit script is heel complex dus met dit script kun je dan ook niet meer versie 1 spelen. Dus als je weer terug wilt naar Versie 2 terug wilt moet je de script bestanden van versie over die van versie 1 plaatsen. Dat creërt een nieuwe versie en daarmee kan je dus exclusief versie 2 savegame's spelen. Je moet dus opnieuw beginnen of je moet een savegame downloaden vanaf deze website en ga dan niet weer een topic aan maken en de boel onder gooien, maar je vind het topic met de versie 2 savegames in 'dit' forum. Natuurlijk zijn we er dan nog niet dus ik ga je even voor de duidelijkheid uitleggen hoe je de script bestanden vervangt voordat je weer met onnodige vragen komt. Ik heb de versie 2 scripts op het internet gezet die kan je 'hier' downloaden en dat open je met Winrar dat kan je op zijn beurt weer 'hier' downloaden. Je opent het je sleept de bestanden uit het winrar pakket naar het bureaublad. Dan druk je op die bestanden met rechtermuisknop > Kopieren en je gaat naar de map: 'Program Files > Rockstar Games > Data > Script' en in die map plak je het met de rechtermuisknop of Ctrl + V. Dan worden de bestanden geplakt en als het goed is heb je op dat moment een versie 2 San Andreas. Mocht er verder nog iets wezen zeg het dan maar even! - Hij is inderdaad wat onduidelijk Follow, maar goed welk spel heeft anders een versie 1 of 2? - Bewerkt: 27 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Follow Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Welk spel bedoel je want Summerbase praat over GTA terwijl je het niet zij, we moeten natuurlijk wel weten welk spel het is, en dit hoort ook in het Games Fora. Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ok het is gelukt ik heb een topic gevonden waar de downgrade patch stond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.