RS-modder Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 wie kan mij het muziekje dat als je een missie voltooi hebt Reageren
Wesley Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Volgens mij moet je dan wel héél goed zoeken. Maar ik kan dat deuntje niet vinden. Verder, ik heb wel de intro deuntje voor je gevonden. >>>KLIK<<< hier! Ik hoop dat ik je toch een beetje kon helpen! Wesley_GTA Reageren
Bling Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik heb ook even voor je gezocht en heb hem voor je gevonden en met rapidshare voor je geupload. En ach, laat ik eens gek doen: Ik heb ook gelijk het deuntje van Vice City en GTA III opgezocht en voor je geupload. GTA III Mission Tune GTA Vice City Mission Tune GTA San Andreas Mission Tune Veel plezier ermee! Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 heel erg bedankt nu kan ik mijn site verder afmaken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.