Jump to content

photo opetunity

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Photo Opportunity - Passed!

Ik heb de missie 'Photo Opportunity' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie vanuit de Doherty bij je Garage naar Cesar Vialpando gaan. Hij wacht jou daar op, omdat hij gehoord heeft dat er een geheime vergadering is tussen verschillende Criminelen waaronder ook Ryder. Je moet van deze personen foto's maken, Samen rijd je met Ryder naar het dorpje Angel Pine dat is het meest Links onderse dorpje van heel de Staat San Andreas. Daar moet je op het dak gaan staan en foto's van de aankomende mensen maken, het is eigenlijk heel makkelijk. Want je richt gewoon met je camera op het hoofd en je klikt hem met het rondje op de ps2 en met de linker muisknop op de PC. Er is gezien dit niks moeilijks aan, maar je met even een groot stuk rijden. Dat is helaas heel erg jammer dat vind ik zelf ook, maar daar is niks aan te doen. Dat is het spel, en zo zal je dat wel vaker tegen komen. Verder meot je daarna terug rijden, maar dat doet Cesar Vialpando. Op een gegeven moment zet hij je af ben een tank station in de buurt, daarna heb je hem gehaald. Ik heb hem opgeslagen in Angel Pine bij de Caravans waar je ook de missies van Officier Tempany hebt gehad, maar die ken je waarschijnlijk nog wel!

Beloning: Respect +

gtasa2006082722534300ek0.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...