JN01 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Hallo Ik heb een vraagje, toen ik vanmorgen mijn spel opstartte was de spelwereld plots raar geworden... CJ was plots langer geworden en de auto's zijn meer geblokt en korter geworden. Hoe kan dit?? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Heey JN01, Ik heb eerst even een paar vraagjes. 1. Had je dit met andere games ook, of was dit enkel met GTA San Andreas? 2. Wat voor pc heb je? Welk model? 3. Heb je dit al eerder gehad of niet en hoelang heb je dit spel al, of hoevaak heb je het al gespeelt? Eens ik op deze vragen antwoorden heb, kan ik of andere leden die je zeker ook willen helpen, een antwoord vinden naar jouw probleem, en dan kunnen we je beter helpen.. Het kan door vanalles komen, daarom ik niet durf te zeggen, je moet dit of dat doen. Want stel dat ik dan iets verkeerd zeg, dan heb jij mischien een probleem, dus daarom ik eerst deze vraagjes stel.. TheGuardian Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik denk dat je bij de opties 'Widescreen' hebt ingesteld, hierdoor veranderen de vormen. Kijk eens bij de display instellingen, en kijk of Widescreen aan (on) of uit (off) staat. Reageren
JN01 Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Hey aan TheGuardian: ik heb dit nog nooit gehad met andere games, alleen met GTA San Andreas. ik heb een pentium4 maar ik ben er zeker van dat ik alle minimale vereisten heb. ik heb dit nog niet eerder gehad, ik heb het spel gekocht rond nieuwjaar (2006) en ik speel het zeker iedere week een paar keer. aan Dowell: ik zal onmiddelijk eens kijken bij de settings Aan allebei, bedankt en ik zal zeker nog iets laten weten Reageren
eggie123 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 mijn settings zijn ook wel eens zomaar gereset gewoon even bij settings kijken en alles weer instellen zoals het was bij display endan moet het goed zijn.. ik denk dat het komt door een lage resolutie in combinatie met widescreen Reageren
JN01 Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 ok!! Ik heb gekeken bij de settings. Daar stond de widescreen inderdaad op on. ik heb het op off gezet en alles is weer normaal... bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.