Jump to content

hoe date je met veel % :S:S

Recommended Posts

Geplaatst:

ik dat met desire ofsow maar ookal is mn sexapeal helemaal vol en rij ik in een mooie auto zonder beschadiging en haal ik dr op en breng dr na het eten weer thuis met nog steeds een mooie auto krijg ik maar een heel klein stukje erbij ik vraag me af of ik het wel goed doe :S

please heeft iemand tips om meet % te krijgen na een date

alvast bednakt :engel:

Geplaatst:
ik dat met desire ofsow maar ookal is mn sexapeal helemaal vol en rij ik in een mooie auto zonder beschadiging en haal ik dr op en breng dr na het eten weer thuis met nog steeds een mooie auto krijg ik maar een heel klein stukje erbij ik vraag me af of ik het wel goed doe :S

please heeft iemand tips om meet % te krijgen na een date

alvast bednakt :engel:

Over welke vriendin heb je het precies...? Je hebt het over 'desire', maar er is geen enkele vriendin die zo heet. De meest voor de hand liggende mogelijkheid is dat je het over Denise hebt, want die is na de missie 'Burning Desire' beschikbaar.

Om sneller je percentage omhoog te krijgen, moet je op de date doen wat zij graag wil: Wil ze dansen, ga dan naar de dansclub in Los Santos die ten westen van haar huis is. Als ze wil eten, breng haar dan naar het café om de hoek, volgens mij heet dat café 'The Green Bottle' of iets dergelijks.

Meer informatie vind je hier: *KLIK*

Veel succes! ;)

Geplaatst:

jah ik bedoelde haar wist ff nie meer hoe ze hete :puh:

ze wilt volgens mij eten :S denk ik

maar als ik moet danse gaat het ALTIJD fout ik snap het echt niet wrm

ps ik zie nooit ergens een minumum score staan als ik moet dansen

Geplaatst:
jah ik bedoelde haar wist ff nie meer hoe ze hete :puh:

ze wilt volgens mij eten :S denk ik

maar als ik moet danse gaat het ALTIJD fout ik snap het echt niet wrm

Als je moet dansen, moet je dus naar de aangegeven plaats op de radar, richting het westen. Daar aangekomen moet je dansen, en als je dat niet goed genoeg doet, schiet het precentage inderdaad niet op. Je moet zorgen dat je op het goede moment de juiste pijltjestoetsen indrukt: Onderin zie je een rondje, en er schuiven van rechts naar links pijltjes door het beeld. Op het moment dat er een pijltje in het rondje is, moet je dat pijltje indrukken op je toetsenbord. Het is in het begin best lastig, maar oefening baart kunst. Zodra je het een beetje onder de knie hebt, is het dansen geen probleem meer en gaat het percentage vanzelf omhoog. :Y

De minimumscore verschilt per keer, zoals ook op WikiGTA staat vermeld. Volgens mij moet je zoiezo 2000 punten weten te halen, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Zorg er dus gewoon voor dat je heel veel punten haalt, dan zit je zoiezo boven het minimum. :puh:

Geplaatst:

okej thanks

ff over dat rijden je zegt dat dat makkelijk is nou ik vind van neit want ik ehb bijna alle teretories en dan zijn er weinig ballas voor dr om neer te knallen en drm vind ik dat rijden best wel moeilijk eigelijk :engel:

Geplaatst:
ff over dat rijden je zegt dat dat makkelijk is nou ik vind van neit want ik ehb bijna alle teretories en dan zijn er weinig ballas voor dr om neer te knallen en drm vind ik dat rijden best wel moeilijk eigelijk :engel:

Zonder territories wordt dat inderdaad erg lastig, maar je kunt natuurlijk altijd nog expres territories verliezen aan de Balla's waardoor je dates met Denise makkelijker worden. Aan de andere kant heb je dan natuurlijk wel weer het probleem dat je later weer extra werk hebt aan die territories. Het is maar net wat je liever wil natuurlijk...aan jou de keuze ;).

Geplaatst:

Ten eerste alwin92, denk aub aan het nederlands. Ik vind je berichten lastig te lezen.

Ten tweede, Ga alle oysters halen. Als je alle 50 oysters hebt opgehaald, zal je vriendin na elke date willen "koffie drinken". Dit zorgt ervoor dat je per date meer percentage zal krijgen. Ook een bloemetje geven aan het begin van de date geeft een extra procent.

Geplaatst:

okej zn bosje bloemen dat zijn toch gwn die bloemen die overal kan vinden en waarmee je kan slaan ensow

maar hoe geef je die bloemen dan :S ik heb ze wel vast ofsow maar er gebeurd voor de rest weinig mee

Geplaatst:
okej zn bosje bloemen dat zijn toch gwn die bloemen die overal kan vinden en waarmee je kan slaan ensow

maar hoe geef je die bloemen dan :S ik heb ze wel vast ofsow maar er gebeurd voor de rest weinig mee

Dat zijn inderdaad die bloemen. Je geeft ze door op TAB (op de pc) te drukken. Er komt ook in beeld te staan dat je je vriendin een cadeau kan geven door op de knop te drukken. Je moet natuurlijk wel bij haar in de buurt staan.

Geplaatst:

Denise is een van de 2 relaxte chica's om te daten...

ook alw il ze gaan dansen, ga gewoon met haar een balla territory in en ze wil balla's knallen

(TIP: doe de CRASH missie "Buring Desire voordat je de Sweet missie "Dobermann" doet, dan kun je haar 100% daten voordat je territories gaat overnemen)

::SPOILER::

De meest chille chica is Millie...die zit in Las Venturas en die krijg je ook als girlfriend na een missie

Bij haar hoef je maar een speciaal pakej aan te hebben (gimp suit) dan wil ze meteen gaan "batsen" (zoals siepie998 het deftig omschrijft)

Geplaatst:

Je hebt geen driveby's nodig om snel deze 'missie' te volbrengen. Ikzelf ga nooit driveby's doen en dan is het nog vrij makkelijk. Je moet gewoon beetje rondjes rijden. Ik rij altijd zoals ik op het kaartje heb aangegeven. En dan beetje snel, maar ook weer niet te snel. Eerste keer wordt het misschien een beetje testen hoe snel je moet gaan, maar de keren daarna gaan vrij goed. Je moet wel uitkijken dat je niet (teveel) botst. Ik ben altijd binnen 2 minuten klaar, dat is minstens zo lang als dat je erover doet om een groepje Ballas te vinden.

post-33831-1157011693_thumb.jpg

Geplaatst:

Ho! Een foutje! Cadeautjes geven levert GEEN extra percentage op!!! Zowel bij bloemen als bij dildo's verlies je 1% op je maximumscore van die date!

Wat wel een nuttige tip is, is het dates herhalen door middel van de 2-player mode. Als je een succesvolle date achter de rug hebt, loop dan naar het 2-player symbooltje bij het huis van je vriendin en start deze mode. In de mode knuppel je vervolgens je vriendin dood en wonder boven wonder wordt dit als een succesvolle date beschouwt.

Voorbeeld: Je hebt net een date met seks achter de rug met Denise (+10%)

Loop naar het 2-playersymbooltje en start het door op [start] te drukken op de tweede controller

In de 2-playermode knuppel je Denise dood

Date succesvol (+10%)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...