HerrieM Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ho! Een foutje! Cadeautjes geven levert GEEN extra percentage op!!! Zowel bij bloemen als bij dildo's verlies je 1% op je maximumscore van die date! Dit is onzin. Een bosje bloemen levert wel degelijk een percentage op. De dildo kan een negatief effect hebben. Dat hangt van de relatie af. Als deze nog in het begin is zal er procenten afgaan, maar verder in de relatie zal het een positief effect hebben. De 2-player tip is misschien wel een handige. Ik heb geen console dus kan ik het niet uitproberen, maar als het werkt is het bijzonder. Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ho! Een foutje! Cadeautjes geven levert GEEN extra percentage op!!! Zowel bij bloemen als bij dildo's verlies je 1% op je maximumscore van die date! Dit is onzin. Een bosje bloemen levert wel degelijk een percentage op. De dildo kan een negatief effect hebben. Dat hangt van de relatie af. Als deze nog in het begin is zal er procenten afgaan, maar verder in de relatie zal het een positief effect hebben. De 2-player tip is misschien wel een handige. Ik heb geen console dus kan ik het niet uitproberen, maar als het werkt is het bijzonder. Inderdaad onzin, ik had een date met Millie, ze wou gaan eten en ik rij naar een restaurant. Onderweg kwam er te staan: 'This area seems to sweet her'. Ik stap uit me auto en geef haar een tongzoen en daarna de dildo die ik nog had uit 'Key To Her Heart' .Daarna rij ik verder naar het restaurant, weliswaar het verkeerde, en dan zou er normaal procent moeten afgaan! Na het eten kwam er te staan 'She didn't had a good time' ofzoiets en dan moest ik haar thuisbrengen.Ik dacht, sh*t weer procent eraf, maar er kwam zeker 10 procent bij! Reageren
alwin92 Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 even voor de goede orde ik speel het op de pc voor het geval niemand dat door heeft voor de rest op een muti console kan je inderdaad jou manier doen Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 ik heb SA op de xbox gehad...maar ik kan me niet herinneren dat je met 2player mode kon daten... Reageren
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 jah ik bedoelde haar wist ff nie meer hoe ze hete ze wilt volgens mij eten :S denk ik maar als ik moet danse gaat het ALTIJD fout ik snap het echt niet wrm ps ik zie nooit ergens een minumum score staan als ik moet dansen denise misschien?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.