wastelander Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Was ik weer, heb eindelijk photoshop weer nadat mijn com en ik het even niet konden vinden samen even weer inkomen ben niet super tevreden over de lettertype maar ja maar even mee leven ( nog tips hoe goed doe ?) Rates and comment ? EDIT: heb nieuwe gemaakt kijk onder de rate van goliat Bewerkt: 28 augustus 2006 door wastelander Reageren
Goliat Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Ik moet toegeven dat het er goed uitziet. Ik zie dat graag, zo dat zwart en dan dat doorschijnend geel/goud, ziet er echt mooi uit. De render die zo opgaat in het zwart ziet er ook leuk uit, zeker knap gedaan. De border is origineel, niet zo heel mooi, maar 't is weer 'ns iets anders eh, je had mischien wel gewoon voor een simpele zwarte 1 px border kunnen kiezen. En tja de tekst is niet echt mooi, wat je ook zelf al aangaf, hij is vooral te groot, de signature zelf is al vrij klein en zo'n lap tekst maakt de signature alleen maar kleiner, ik denk dat het al genoeg is om alleen de tekst kleiner te resizen, zo zit het wel snor. De tekst zelf ziet er namelijk wel goed uit, mooi gedaan zo de eerste letter wit, en dan ook zo vel, maar alleen wat kleiner maken dus. Kortom: Goede signature, maar kan hier en daar nog wel wat verbetering gebruiken. 8 Bewerkt: 28 augustus 2006 door Goliat Reageren
wastelander Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) heb weer een nieuwe gemaakt ! en v2 van jesica alba goliat dankje voor je rate Bewerkt: 28 augustus 2006 door wastelander Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.