deagle Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Pink Floyd is een monument ... Vertel hieronder wat je van Pink Floyd vind... Meer info over Pink Floyd , klik hier. Ik wil meningen ! Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ze maken goede muziek. Maar één nummer is toch mijn favoriet, en dat is het welbekende nummer: Another brick in the wall! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Mij pa is een echte Pink Floyd fan, alle CD's en DVD's. Hij was laatst nog naar een Concert geweest van Roger Walters, de zanger van Pink Floyd. Ik vind hun muziek niet slecht, maar mijn smaak zal het niet worden Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik vind het echt fantastische muziek! Ik heb 3 favoriete nummers: -Another Brick in the Wall -High Hopes -Shine on your crazy Diamond Echt fantastische gitaar, gewoonweg goeje muziek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.