vinno1234 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 kan iemant het boekje van gta san andreas skennen en even hier op zetten,wel van de pc Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) kan iemant het boekje van gta san andreas skennen en even hier op zetten,wel van de pc Gaat het om de San andreas strategy guid? Zo ja, ik denk niet dat mensen dat doen want ten eerste zijn dat heel wat bladzijden, dat is bovendien ook niet zo gedaan en het vraagt heel wat tijd. Ten tweede hebben mensen ervoor betaald; ik zie nu dat hij tegen de 15 Euro is. Ik denk niet dat mensen er voor voelen het boekje waar ze voor betaald hebben aan iedereen te laten zien, die er niks voor hoefen te betalen. Als het om het boekje gaat die je bij het aanschaffen krijgt, ik denk ook dat de kans klein is dat mensen dat doen, het kost veel tijd en het zijn heel wat bladzijden. Naar wat ben je precies opzoek als ik vragen mag? Misschien kunnen wij een antwoord geven op een vraag? Bewerkt: 28 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
the master gamer Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Mischien staat op op google of als je een download center hebt donwload hem dan Reageren
vinno1234 Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 neej ik bedoel het gewone boekje wat je er bij krijgt als je hem koop ben hem kwijt Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 neej ik bedoel het gewone boekje wat je er bij krijgt als je hem koop ben hem kwijt Die krijg je alleen door te kopen. Als je deze niet hebt, is de kans groot dat je het spel Illegaal bezit. We mogen je dan op dit forum niet helpen. Zie regels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.