ToM-MoH Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 heey, waar kan ik in gta sa de sabre vinden? laters tom Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 De sabre is te vinden bij het bolletje in San Fierro. Daarnaast rijd hij veel rond in de buurt van de garage in Doherty. Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 dankje maar weet je wat het probleem is, ik zie die bolletjes nooit:p maar ik ga nu ff goed zoeken ik zie hem echt nergens hoor... er staat bij mij geen bolletje kan iemand me beter zeggen waar hij is? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) dankjemaar weet je wat het probleem is, ik zie die bolletjes nooit:p maar ik ga nu ff goed zoeken ik zie hem echt nergens hoor... er staat bij mij geen bolletje kan iemand me beter zeggen waar hij is? Als je hem niet ziet maak ik wel een kaartje, moment. --- Ik heb hier een kaartje gemaakt. Ik heb hem aangegeven met een rode dikke vierkant. Zoals je ziet kun je hem vinden achter de garage in Doherty. Je kan hem gebruiken voor de Import/ en Export in de haven van Easter Basin Docks. Klikken voor een vergroting! Bewerkt: 28 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 oke dankjewel ik ga daar naartoe. maar op wikigta staat er bij mij echt geen bolletje daaro. maar goed later Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 oke, ik heb hem gevonden, maar ik zoek nu de buccaneer.. op wikigta staat dat er geen vindplaats is. Weet iemand mischien waar ik die kan vinden? later, tom Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Deze heeft geen vaste vindplaatsen. Je kunt het beste in het havengebied van San Fierro kijken. Dat is de plek waar ik de Buccaneer het vaakst ben tegen gekomen. Ook in de badlands kom je de auto's soms tegen. Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Je kunt het beste in het havengebied van San Fierro kijken. jij bedoelt dus waar je die auto's kan kopen en met de kraan van het schip halen, daar in de buurt toch? Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 De straten aan het water, waar oa. het politiebureau is, daar rijden de Buccaneer's het meeste rond. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een Buccaneer gezien in de Badlands. Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Ja, daar komt de Buccaneer volgens mij het meest voor, maar hij zal wel over geheel San Andreas te vinden zijn. Edit: @ Silverwing, ik heb al een aantal keer een Buccaneer gezien in Angel Pine, maar dit is niet vaak. Bewerkt: 29 augustus 2006 door HerrieM Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 oke dankje, ik zal gaan zoeken. ik krijg nu steeds een foutmelding onder het spelen dus het valt niet mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.