Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, Soms ben je iets nodig, maar dan weet je niet meer hoe het heet! Nu kun je een nieuw topic aanmaken, maar dan wordt het te vol. Daarom heb ik dit topic maar aangemaakt, kan altijd handig zijn!! Laat ik dan maar beginnen: Hoe heet de txd file van de Sawn-Off shotgun eigenlijk?? Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!! MVG, Donwell Bewerkt: 28 augustus 2006 door Donwell Reageren
SWYV Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 jij bent zeker goede komedie thuis? sawnoff shotgun texture = sawnoff.TXD in GTA3.img Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Danke! En ja, ik ben inderdaad de leukste thuis. Maar ik wist niet meer wat sawnoff shotgun was... Reageren
SWYV Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 sawnoff? jij kun best even googlen voor te zien wat dat is of op wikigta als er over wapen staan he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.