Smooki Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Yo Gamerz, Ik zit nu bij de missie waarbij je een ijskokraam moet stelen en die vervolgens ergens plaatsen...De missie vlak na het streetracen (Het is me GeLUKT JOPIE !). Als ik de missie met de ijskokraam heb gedaan ,wanneer mag ik dan naar het volgende eiland? Zit ik er al dicht bij, of moet ik er nog veel doen? Reageren
8-Ball Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Dat is een telefoon missie van el burro als het goed is. Bij welke letter(s) ben je nu? Bij welke bazen? (bijv. Luigi, Toni enz.) Want de letters zijn wat belangrijker Reageren
boegeroep Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 ja das idd een telefoonmissie van el burro, ben daar net voorbij, heb me gta double pack aangeschaft voor xbox Reageren
Blu3ice Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Je hebt dus eerst Luigi, dan Joey, dan Toni en dan Salvatore. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.