Jump to content

Los Santos Finale Missies

Recommended Posts

Geplaatst:

Wanneer kun je de Los Santos Finale Missies doen????

Nadat je de normale missies gedaan hebt?? - ik bedoel dan de missies van Ryder, Big Smoke, Cesar Vialpando, Sweet (alle twee de delen) enz. (ook de C.R.A.S.H. Missies)

Geplaatst:

als je alle missies van Los Santos heb gedaan kan je de missie 'Reuniting the Families' doen en daarna kan je de laatste missie van LS doen, 'the Green Sabre'

Geplaatst: (bewerkt)
Wanneer kun je de Los Santos Finale Missies doen????

Nadat je de normale missies gedaan hebt?? - ik bedoel dan de missies van Ryder, Big Smoke, Cesar Vialpando, Sweet (alle twee de delen) enz. (ook de C.R.A.S.H. Missies)

Als je gewoon netjes alle missies doet zwerf je vanzelf van stad tot stad, er is niet voor zover ik weet niet cht een missie die toegang geeft tot de laatste Los Santos missies. Als je missie Breaking the Bank at Caligula's hebt gedaan ben je al dichtbij de Return to Los Santos missies. De eerste missie in die catogorie heet: A Home in the Hills. Verder is het gewoon een kwastie van lekker door spelen, je komt er vanzelf.

@JoV; Ik zei; Als je missie Breaking the Bank at Caligula's hebt gedaan ben je al dichtbij de Return to Los Santos missies.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...