Jump to content

auto downloadns enz.

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb allemaal auto's gedownload (nissan skyline, hummer h2, enz.)

maar waar moet ik het plaatsen om ze in de game te krijgen en in kan rijden?

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

SummerBase heeft daar eens een geweldige post over gemaakt. Kijk maar even:

Een mod(ificatie) is een aanpassing in een spel op de bestaande models of die kun je natuurlijk zelf maken, maar je geeft al aan dat je graag een site wilt zien waar je die kan downloaden. Je kan bijvoorbeeld mod(ificatie)s downloaden op: 'Gtagarage.com'. Op die website's vindt je veel mod(ificatie)s waaronder ook auto's als ik me niet vergis. Je download simpel weg de bestanden voor de wagen van het internet er zal dan ergens op jou computer een .rar / .zip komen te staan en met dat pakket kun je dus de mod(ificatie)s ingame krijgen. Die kun je doen met een programma genaamd San Andreas Mod Installer. Die kan je op 'deze' website downloaden en het werkt heel simel draai het programma genaamd: SAMI oftewel San Andreas Mod Installer en je kunt de .zip / .rar pakketen zoeken die je gedownload hebt en als je de stappen goed doorlopen heb dan worden de bestanden geinstaleert in de Gta3.img van San Andreas. Als dit niet wil lukken moet je het met een IMGTool doen, dit is veel handmatigheid, maar je bent wel zekerder. Maak bij het gebruik van Mods altijd van té voren Backups! Mocht er verder nog iets wezen zeg het maar! :)

En als het lukt? Dan moet je mij niet bedanken hoor! Nee, je moet Summerbase bedanken! :)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst: (bewerkt)

Download IMG Tool 2.0

Extrect de bestanden (.dff en .txd) naar een map. OPen met IMG tool GTA3.img (In de map Rockstar Games/GTA San Andreas/data/gta3.img) Zoek de bestanden op die je wilt vervangen. (Commands->Find in IMG Tool 2.0) Verwijder die. Doe die erin. Doe dan op ''Rebuilt Archive'' Nu zit je auto in het spel.

Maar SAMI hierboven is veiliger als je prutst net als mij :schater:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
hey ik heb allemaal auto's gedownload (nissan skyline, hummer h2, enz.)

maar waar moet ik het plaatsen om ze in de game te krijgen en in kan rijden?

alvast bedankt

Mods instaleren? Dit kan op 2 manieren, via de IMG Tool. Dan moet je alles met de hand doen, en met de San Andreas mod installer. De IMG tool is vrij onhandig als je er nog nooit mee gwerkt hebt. Je moet pakjes uitpakken, verwijderen, toevoegen heel ingewikkeld dus. Er is en tutorial over de IMG Tool hoe je auto's instaleert. (Klik) Misschien kun je daar wat uit opsteken, als voorbeeld word VC genomen maar het kan net zo goed voor SA. Dan is er ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hoer hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die is >hier< te downloaden. Ik zal nog even wat screens posten..

samod3kb8.th.jpg

samod4qv2.th.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...