.Timothy Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Hoort het onderstaande zo? Zo ja, dan mogen ze in Los Santos wel want aan de verkeersveiligheid doen....... Edit: Staat ie! Slechte bruggen in LS zeg Edit2: Ik ga het vanavond weer proberen! Bewerkt: 30 augustus 2006 door VWO-er Reageren
eggie123 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik snap niet helemaal waar je het over hebt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ja in Los Santos kunnen ze echt niet rijden. Maar wat bedoel je met dat andere ? Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik denk dat je het over de RIP hebt?? Nou, die jongen is net 12, en is dán al dood! Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk heeft hij het over een van die herdenkingsstenen in San Andreas. xxx is dan gewoon een oud werknemer die 12 jaar bij Rockstar gewerkt heeft. Edit: Je hebt gelijk NandroDavids, ik ben waarschijnlijk nog niet wakker. Bewerkt: 12 maart 2014 door .Timothy Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Dat denk ik niet HerrieM, want het is vandaag 28 augustus 2006, dus dat kan alleen als Rockstar een zeer scherpe vooruitziende blik zou hebben. Het lijkt me dat er iemand is overleden uit de vriendenkring van VWO-er en dat hij dat hier post. Maar het is me nog altijd niet duidelijk wat het doel van dit topic is... ...zou je even duidelijk willen maken wat je met dit topic wilt, VWO-er...? Reageren
megamaggot Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Edit: Zet hier maar een op! Kan de foto niet uploaden.......... Ga naar www.imageshack.us en klik dan op bladeren,dan op host it! en dan wacht je even.als hij op de andere pagina uitkomt kopier je de link die er staat(hotlink for forums1) en dan maak je hier een bericht en plak je de link erin. greetz,MM Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 OK Laat dan maar dat slotje!! IK ga het vanavond proberen! Reageren
megamaggot Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Je kon het ook gewoon vragen hoor,dan had iemand anders me voorgeweest. Maar het lukte niet dus leg ik het even uit . En VWO-er,je mag volgens de forum regels niet om een slotje vragen,wou ik ff zeggen . greetz,MM EDIT:volgens mij heeft rockstar dit expres gedaan,neem maar eens een parachute en spring ervanaf,nu maak je meteen de parachute open en je zal nog veilig landen ook. gr'eetz,MM Bewerkt: 31 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.