freija Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik krijg een missie niet gedaan en daarmee wou ik hem op missie help zetten maar onderaan komt er je hebt 196 kb van de 185 kb gebruikt of zo iets hoe komt dit?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik krijg een missie niet gedaan en daarmee wou ik hem op missie help zetten maar onderaan komt er je hebt 196 kb van de 185 kb gebruikt of zo iets hoe komt dit?? Dat komt vaker voor.. Gewoon even verwijderen en opnieuw toevoegen, misschien dat hij dan wel goed is . Reageren
freija Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 explosif situations Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik krijg een missie niet gedaan en daarmee wou ik hem op missie help zetten maar onderaan komt er je hebt 196 kb van de 185 kb gebruikt of zo iets hoe komt dit?? Je moet even bij je persoonlijke bijlagen wat dingen verwijderen, dan kun je wel die savegame posten. Persoonlijke bijlagen vind je in Mijn Instellingen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik krijg een missie niet gedaan en daarmee wou ik hem op missie help zetten maar onderaan komt er je hebt 196 kb van de 185 kb gebruikt of zo iets hoe komt dit?? Je moet even bij je persoonlijke bijlagen wat dingen verwijderen, dan kun je wel die savegame posten. Persoonlijke bijlagen vind je in Mijn Instellingen. Donwell, de savegame is inmiddels al geplaatst in het Savegame Aanvraag Forum, en Dutchy3010 is druk bezig om 'Explosive Situations' voor freija te halen... Zie hier het topic waar ik het over heb: *KLIK* Het probleem is dus al opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.