TheGuardian Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Heey SAN, Commentaar: Je siggy zag er op het eerste zicht heel leuk uit, ik kreeg direct zin om te raten - punten: Door zijn linker en rechterhand zie je zachtjes de achtergrond, mischien kun je dit beter afwerken dat zijn handen beter zichtbaar zijn en niet heel zachtjes je er de achtergrond doorziet? + punten Je personage past heel goed bij de achtergrond, ook heb je een leuke achtergrond genomen, waardoor deze 2 allebei bij elkaar passen. Ook je lettertype en fond vind ik heel leuk gedaan EindTotaal Punten: 9.4 Eindbesluit: Prima gewerkt weer, ik wacht weeral vol spanning om je volgende sig te mogen raten TheGuardian Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Bedankt voor de uitgebreide rate, Guardian. Nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.