energie Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 hey ik heb inplaats van een greenwood een Nissan Skyline GT-R34 maar hij gaat nu even sloom als een greenwood weet iemand miss of ik kan kloote met de settings zodat hij sneller gaat? avlvast bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Download de Vehicle stats editor van gtagames.nl Dan kun je alle belangrijke stats zoals acceleratie en snelheid wijzigen. Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Open de handling.cfg met kladblok en zoek de regel van de Greenwood. Gebruik wel deze tutorial, hier kun je leren hoe je een auto opvoert, zwaarder maakt en dat soort dingen. Voor vragen vraag maar raak! Reageren
energie Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik snap er nix van met die van gtagames.nl :S wat moet je daar dan allemaal precies doen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) ik snap er nix van met die van gtagames.nl :Swat moet je daar dan allemaal precies doen? Gtagames.nl is de hoofdsite van het Gtagames.nl netwerk, dit forum en Wikigta.org zijn er dochters van, op Gtagames.nl word voornamelijk nieuws gepost, tevens is er een downloadbase, hier staan een aantal downloads bij waaronder de 'San Andreas handling editor', hiermee kun je de handling.cfg van San Andreas bewerken oftwel je kan allemaal settings van verschillende voertuigen aanpassen, waardoor voertuigen sneller lopen, dit zou je dus ook met de Greenwood die jij hebt vervangen kunnen doen. De 'San Andreas handling editor' kun je hier downloaden, maar voordat je hem kunt downloaden moet je je eerst nog registreren/inloggen. [Probeer dat eerst met de inlognaam en wachtwoord van het forum, lukt dit niet registreer je dan even opnieuw op Gtagames.nl] Succes ermee! EDIT: Ow volgens mij wist je dit allemaal wel, ik zal even kijken hoe die handling editor werkt, dan zal ik je het even uitleggen! Oke download eerst het bestand op het .Rar bestand dan met Winrar [Deze kan je hier downloaden] Start daarna 'SA Handling Editor.exe' op. Nu druk je eerst op Load Handling.cfq, daar zal je de Handling.cfg op moeten zoeken, dit heb ik al voor je gedaan, het enigste wat jij moet doen is deze zin te kopieëren en dan in het balke plakken. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg . Nu zal hij even laden dit duurt ongeveer 10 tot 30 seconden. Daarna moet je op 'Select a vehicle...' Jij moet dan de GREENWOO hebben. Ik denk dat jij dan op Engine and breaking moet drukken, daarna moet je je engine accerlation hoger zetten. Hij staat nu op 20.0, probeer hem maar eens wat hoger te zetten. Druk daarna op save handling.cfg. Test het daarna uit in je spel. Ik zal het zelf ook even uit testen. EDIT: Ik heb de Engine Accerlation op 100.0 gezet, heb daarna even een Greenwood gepakt, en geloof me hij gaat erg snel! Je moet maar even met de cijfers spelen in de Editor, zodat jij de snelheid vind die je goed vind. Ook kan je even proberen met andere dingen te spelen, volgens mij kan je ook er snel remmen en nog veel meer. Ben je niet blij met je resultaat en wil je weer naar de orgineele Handling terug, druk dan op Reset Handling (This Car) Nu zal de Handling weer het oude worden bij de gekozen auto. Heel erg veel plezier en succes ermee. Bewerkt: 28 augustus 2006 door Typhoon Reageren
energie Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 thnx mate ik zal snel kijken of hij het doet Reageren
Donwell Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Meestal zit er ook bij de Readme andere regels die je moet vervangen, en meestal zit hier ook de nieuwe handlingregel bij, vervang hem eens met de originele en kijk eens of hij dán sneller is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.