Jump to content

target

Recommended Posts

Geplaatst:

zou iemand voor mij het level destroit the target willen halen (niet de hele vliegschool alleen die) en alle photo's en die soort dingen

alvast bedankt groetjes gta-man2

Geplaatst:

Een savegame uploaden is niet zo moeilijk, ga naar Bijlagen en druk daarna op bladeren dan zoek je de savegame op die staan voor San Andreas meestal in deze map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Een savegame heeft meestal als extensie .b dus bijvoorbeeld GTASasf1.b. Die 1 toont het slot nummer aan. Je bijlage kunnen ook vol zitten, maar dan kun je het altijd nog uploaden op Rapidshare. Ik hoop dat ik je geholpen heb, want dan kan -Matthijs- de missie voor je gaan doen. En in het vervolg het staat hier ook wel in dit forum, maar goed ik hoop dat je het nu snapt. Moest je nog iets willen weten zeg het maar hoor! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Oysters, horseshoes - Found!

Destroy targes - Mission Passed!

Beloning: Nieuwe oefening!

Check de de bijlage van SummerBase vor je savegame.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

all die dingen die je moet zoeken vinden zouals hoeven grafitie spuiten enz.

alvast bedank :cya:

ok zal het proberen mestal heb ik dit niet en ben een betje saggie(heb 2nachten niet geslapen)maar ik zal wachten

oja je mag cheaten

heb je enig iedee hoe lang ik wil niet opdringen hoor maar ik heb no eenmaal geen gedult sorry :-(

Bewerkt: door gta-man2
Geplaatst:
heb je enig iedee hoe lang ik wil niet opdringen hoor maar ik heb no eenmaal geen gedult sorry :-(

Hallo gta-man 2

Matthijs is hard bezig om voor jou de horseshoes en oysters te vinden. Dat kost heel veel tijd, en wij zouden het daarom ook zeer op prijs stellen als jij niet zo ongeduldig zou klinken. Wij doen dit graag, maar om zo opgejaagd te worden is geen pretje. Dit is zelfs zo'n grote savegame dat Matthijs hem gedeelt heeft met mij, ik doe namelijk de photo ops en spraytags. Ik vraag dus vriendelijk of je niet meer PM's naar Matthijs wilt versturen of hij al klaar is (en ook niet naar mij!). Wacht gewoon rustig af, en wij zullen het zo snel mogelijk afmaken, zodat jij weer lekker verder kan spelen met GTA San Andreas!

Geplaatst:

De savegame is klaar Gta-man2, maar eerst wil ik even vertellen wat er allemaal gebeurd is en waarom ik mee doe. Dutchy3010 moet zoals veel mensen nu weer naar school in tegenstelling tot jou Gta-man2. Ze komt rond 5 á 6 uur pas thuis smiddag's en dan moet ze aan haar Huiswerk beginnen. Huiswerk is op de middelbare school flink veel en niet 1 proefwerk leren nee dat gaat veel verder. Daar is ze dus een tijd mee bezig dan komt ze op het Gtaforum en dan begin jij (Gta-man2) al weer te zeuren met Pm's is het al klaar, waar blijft het? Vindt je dat niet niet heel ombeschoft? Je moet eens leren dat in het leven niet alles direct kan en dat je geduld moet hebben het komt allemaal wel goed, maar deze savegame aanvraag heb jij gigantisch onderschat.

Je doet wel even mooi. Ja doe al die Sprays maar en doe al die Oesters en doe al die Horse Shoes maar o en ook nog die Photo Opertunity. Het is echt enorm veel werk en reken er maar op dat hun twee echt zo lang hieraan gewerkt hebben. Het is echt niet een aanvraag van een half uurtje hier zijn ze uren en uren mee bezig geweest. En nog klagen, ik snap jou echt niet Gta-man2? Ik heb vanacht mijn nachtrust er zelfs voor op geoffert om de savegame klaar te maken speciaal omdat je Dutchy en Matthijs dan morgen met rust kan laten en laat hen en mij ook met rust, bij voorbaad dank. En respect naar Matthijs en Dutchy echt klasse werk jongens dat jullie dit voor deze jongen hebben gedaan.

-Matthijs-

- Destroy targets vliegschool

- Horseshoes

- Oysters

Dutchy3010

- Photo Opertunities

- 2/3 Spray Tags

SummerBase

- 1/3 Spray Tags

Als je hier nog reactie op wilt geven doe ze dan in de een Pb naar mij dan los ik het wel op ik denk dat je nu wel respect naar deze 2 personen mag tonen. Geef ze maar een heel erg groot bedankje! Dat was mijn woord voor vandaag. Ik ga nu slapen en bedankt voor de medewerking Gta-man2. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...