energie Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 hey ik heb een vraag ik wil al me eigen liedjes erin zetten maar waar kan ik dat doen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Je kan je eigen nummers heel makkelijk in Sa zetten. Deze vraag is echter al heel vaak voor gekomen dus je had deze vraag beter op kunnen zoeken in de zoekfunctie, maar goed ik zal het je uitleggen. Je moet een .wma of .mp3 bestand hebben deze plaats je dan in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. Dan start je San Andreas weer op en dan ga j naar options > Audio settings/options. Dan ga je naar : Scan User Track Files. Dan laad je een savegame en daarna ga je in je in een auto zitten en als het goed is kun je dan scrollen naar een zender genaamd User Track Player. En dan zul je zien dat je nummers geladen zijn in San andreas. Ik hoop dat het je lukt en als er nog wat is dan zeg je het maar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.