Jump to content

Rancher?+tunen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heel raar... Maar op elke lijst van waar je welke auto's kan tunen... staat de Rancher.. maar als ik een Rancher spawn en Transfender in ga... Krijg ik "You can not mod this vehicle" :? .. Ik had hem gespawned met een trainer, zou het kunnen dat je de RancherLure(ofzo iets) niet kan modden en de Rancher wel???... ze zien er hetzelfde uit..., en ik dacht dat het niet uit maakte en ik elke keer gewoon de RancherLure spawn... Of zou er een fout in m'n spel kunnen zitten?? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Een Rancher is te tunen bij de Transfender. Het kan zijn dat je een bug hebt maar voor zover ik weet, is er geen bug bekend hiervoor. Je kan proberen een gewone rancher te zoeken dus een die normaal rondrijd. Dus niet één via de carpspawn editor. Dat wil niet zeggen dat, dat het probleem is maar we sluiten niks uit. Als je één hebt gevonden rijd dan naar de Transfender. Doet hij het nog niet dan kun je de mod downloaden die ervoor zorgt dat je bijna alle auto's kan downloaden. Die kan je >hier< downloaden. Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

dat heb ik ook. het is zo, omdat je die rancher met een cheat laat spawnen kan die niet gemod worden.. gewone ranchers die je op straat jat, kunnen wel gewoon getuned worden.

Geplaatst:

Je hebt ook een rancher nodig voor de import en daar accepteerd hij de gespawnde rancher ook niet, en volgens mij is het een ranger van de politie met de look van een normale rancher.

Justin W

Geplaatst:

Je hebt geen politie ranchers die er als gewone ranchers uitzien. Alleen maar de politie ranchers gewoon.

Of zo'n FBI Rancher, dat zie je ook wel dat ie van de politie is.

Geplaatst:

Nou het is niet meer echt m'n grootste probleem, in m'n cd zit een 2 cm lange barst :-(

Maar bedankt voor de replies, ik zal het proberen als GTA het weer doet

Geplaatst:
Nou het is niet meer echt m'n grootste probleem, in m'n cd zit een 2 cm lange barst :-(

Maar bedankt voor de replies, ik zal het proberen als GTA het weer doet

whaha ik denk dat als in je cd een barst zit dat hij niet meer werkt :puh:

Geplaatst:

Nou er zat al wel een barst in.. Ik heb ongeveer een jaar gespeeld terwijl die barst er al inzat, hij was nu alleen dubbel zo lang :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...