-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Welkom in het Pimp my Ride topic. Onlangs werd Pimp my Ride nog door mij en Ruurd31 gepresenteerd, omdat Ruurd31 afscheid heeft genomen van dit forum is er niks gekomen van de andere Pimp my Ride V2. Om het goed te maken beginnen we helemaal overnieuw, en deze keer gaan we echt los. Omdat het met zijn tweeën wat beter gaat als in je eentje, heb ik besloten samen met SummerBase dit te gaan doen.Pimp my Ride wie kent het niet. Het is een programma op MTV, daar worden auto’s heel mooi getuned. Dit gaan wij ook doen maar dan in San Andreas. De kunst is om een hele mooie auto te tunen. Wie de mooiste auto na een aantal rondes heeft getuned, wint de beker. Die rondes zullen verscheidene catogorieën hebben. De ene keer zullen jullie bijvoorbeeld de opdracht krijgen om een lowrider te tunen, de ander keer een streetracer. Deze opdrachten worden door SummerBase en mij gegeven.Zodra je een auto hebt gemaakt, stuur je die op naar mij. Natuurlijk zal en auto die goed getuned is meer aandacht trekken dan een saai, lege wagen. Je moet dus alles uit de kast trekken om de stemmen te krijgen. Doormiddel van stemmen kun je naar de volgende ronde, er vallen steeds wat personen af. We zijn afhankelijk van het aantal deelnemers. Als je een PM naar mij gaat sturen doe je dat zo:Titel: Inzending Pimp my RideInhoud van je bericht: Je thumbnail link. Deze zet je in een ..[/ code] Dit om alles netjes en overizichtelijk te houden. Zodra ik hem van je heb ontvangen, plaats ik hem in het stemtopic en in het hoofdtopic. Je kunt je opgeven door -Matthijs- een PM te sturen, je hoeft er alleen in te zetten dat je graag mee wilt doen. Als titel stellen wij het op prijs dat je Pimp my Ride doet, en de rest mag je zelf bepalen. Je kunt bijvoorbeeld sturen: Ik doe mee, ik tuned de mooiste wagen dus ik geef me op of count me in. Als je zulke dingen post, dan komt het zeker goed. Voor deze Pimp My Ride heb je geen regels. Je bent vrij om te doen wat je wilt. Ik herhaal geen regels!Er is geen deelnemers limiet. Het aantal rondes dat we zullen krijgen hangt af van het aantal deelnemers. Hoe meel deelnemers, hoe meer plezier we hebben. SummerBase -Matthijs- Donwell Froodooo HerrieM frostiemen wakkiegeslacht robert4392 ikt [b]Wat kan ik winnen?[/b] Bagde, supermooie aka geweldige! De eeuwige roem. [b]Links:[/b] Pimp my Ride vragen topic! Pimp my Ride stembus [/center] Bewerkt: 16 oktober 2006 door -Matthijs- Reageren
SummerBase Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Mischien zul je denken dat Pimp my Ride v2 aan het uitsterven is, maar Pimp my Ride v2 kan pas beginnen als we genoeg deelnemers hebben. Dus als jij je nog niet opgegeven hebt: Geef je dan snel op, want hoe meer deelnemers we hebben hoe eerder we van start kunnen gaan. Je mag ook 'mods' gebruiken bij het pimpen van je auto. Alles is mogelijk op het gebied van pimpen, ben jij het persoon met de mooiste pimp? Geef je dan snel op voordat het te laat is! Groeten,SummerBase en -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.