sNICKer Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 bij de missions van cesar heb je een lowrider nodig. bij de tweede missie moet je een lowrider race winnen. welke types van lowriders zijn de beste ? met types bedoel ik bv. savanne's en blade's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Savanna vind ik het fijnste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuttert Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Eey, ik heb die missie gehaald met de Auto BLADE het is een cabrio moet je maar ff zoeken suc6 verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 jepz ook met de blade gedaan helemaal verbouwd maar eigenlijk is dat ni nodig da karreke rijt uit zen eigen wel redelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 ik heb die met een savana gedaan maar een blade gaat veel sneller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 ze zijn allemaal dezelfde denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Volgens mij trekt de Blade het hardst op. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ik gebruikte een voodoo auto en met een nitaro er op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) dit topic is al meer dan een maand oud <_< hij zal het wel al lang gehaald hebben Bewerkt: 28 december 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.