Puma Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Hey ik ben met een mod bezig waar ik ook interieur wil toevoegen, waar je dan via zo'n gele pijl naartoe word gespawned. Let op: ik wil dus vanaf de buitenwereld naar een interieur, net zoals van voor de ammunation naar in de ammunation. Hoe moet ik dit scripten? Ik heb verder niet zo veel verstand van scripen maar als je mij uitlegt waar en hoe enz. dan kom ik zelf wel achter de rest. Ik wil dus weten hoe je zo'n teleport (gele pijl) naar een interieur kan maken. Reageren
Flotje Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 In San andreas moet je een plek hoog in de lucht, of in de blue hell gaan opzoeken, en daar gewoon een gebouwtje maken als je dat kan. Dan gewoon een teleport scriptje toevoegen..... Maar misschien weet je niet hoe je een nieuw interieur maakt.... Daar weet ik helaas ook niks van. Ik zal je even kort een teleport script uitleggen: Zoek op 004f: Zet vooraan de lijst een nieuwe zin die gelijk is aan de andere, behalve de label naam. Die maak je iets anderrs, bijvoorbeeld labelteleport. Dan zoek je naar mission 0, 2* achter elkaar, zodat dit in je scherm komt: ----------------------------- MISSION 0 ----------------------------------------- BOVEN mission 0 maak schrijf je een label: :labelteleport Onder dat label schrijf je: wait 10 ms if 0 Dan zoek je even tussen de opcodes naar near_point_on_foot. Dan moet je zoeken tot je het goede gevonden hebt, dus niet met NOT ervoor, of in sphere of zo, maar gewoon near point on foot, and dus niet $ACTOR of zo, maar $PLAYER. je verandered het coordinaat in de plek bij de pijl. Dan zoek je de opcode van jump_if_false. jump_if_false labelteleport. Je moet wel even het pound teken toevoegen. Ik kopieer meestal gewoon dit uit een andere thread. Dan maak je een regel met: put_player $PLAYER_CHAR at $coordinaat van je interieur. en tot slot: jump labelteleport. Hier het totaal: :labelteleport wait 10 ms if 0 player PLAYER_CHAR near_point_on_foot jump if false labelteleport put_player PLAYER_CHAR at $x $y $z van de bestemming jump labelteleport. Reageren
Jarno Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Flotje... Als je goed had gekeken werkt jouw code niet (Je zet interior ID niet). En hij wil een ENEX maken. Puma, dit kan je doen door een IPL te maken met daarin de volgende code (Ongeveer) enex 2309.62, -1643.63, 13.8385, 0, 1.6, 1.6, 8, 2308.12, -1643.63, 13.8385, 93, 0, 260, "BAR2", 0, 2, 0, 24 2421.52, -1220.65, 24.6085, 0, 2.5, 2.6, 8, 2421.52, -1221.75, 24.6085, -180, 0, 4, "LASTRIP", 0, 2, 0, 24 end Ik weet helaas niet waarvoor alles dient aangezien ik zelf ook nooit met ENEXjes heb gewerkt. Succes iniedergeval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.