Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

Nee, hij is alleen voor de PS2, en nee hij heet hier volgens mij geen Bully, maar check de Signature van Niels_, of het is net andersom.. :puh:
hij heet canis canem edit, en is net zo cool als san andreas, misschien nog wel beter! Bewerkt: door NIELS_
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet wat jullie leuk vinden aan mensen pesten misschien kan dat fijn zijn maar mensen die veel gepest worden zullen deze game niet leuk vinden denk ik

Bewerkt: door Lua Lua 32
Link to comment
Delen op andere websites

A new Jack thompsen has born....

Luister goed, het personage wat je bestuurd, is fel tegen pesten en pakt ze juist hard aan.

Je kan inderdaad gemene streken uithalen, maar veel verder dan de onderbroek hard omhoog trekken of jeukpoeder gaat dit echt niet.

Mensen krijgen een verkeerde indruk door de media.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem vandaag ook wel willen halen, maar ik was helemaal vergeten dat ik midden in de examens zit nu.. :@ Als ik hem nu ga halen, komt van dat leren helemaal niets meer terecht. Volgend weekend dan maar. :{

Link to comment
Delen op andere websites

A new Jack thompsen has born....

Luister goed, het personage wat je bestuurd, is fel tegen pesten en pakt ze juist hard aan.

Je kan inderdaad gemene streken uithalen, maar veel verder dan de onderbroek hard omhoog trekken of jeukpoeder gaat dit echt niet.

Mensen krijgen een verkeerde indruk door de media.

Dat is nou ook weer niet helemaal zo. Je bent niet tegen pesten, je kan alleen kiezen of je dat wilt doen. Als je wil kun je een nerd helemaal in elkaar trappen, zodat ie op de grond creperend en huilend zegt: "I hate you!". Maar doe je dit, dan wordt je meestal wel hard gestraft. En voor de rest heeft het allemaal met de keuzes te maken. Het is een beetje een soort 'Fable', maar dan in een hedendaags schoolstijltje. En ik moet je zeggen, dat stijltje trekt mij veel meer.

Hebben jullie de recensie op InsideGamer al gelezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is voor de PS2 en heet: Canis Canem Edit wat Baas boven baas betekend.

Vreemd, ik dacht dat ik in de krant gelezen had dat het 'Hond bijt Hond' betekend.

Hebben jullie trouwens al die kanjer van een typfout gezien op de achterkant van het Nederlandstalige hoesje? Er staat iets in de trend van 'slegtste school'. Dit moet natuurlijk 'slechtste school' zijn. :schater:

Jammer dat hij niet voor de PC uitkomt, dit lijkt me wel een leuke game. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is voor de PS2 en heet: Canis Canem Edit wat Baas boven baas betekend.

Vreemd, ik dacht dat ik in de krant gelezen had dat het 'Hond bijt Hond' betekend.

Hebben jullie trouwens al die kanjer van een typfout gezien op de achterkant van het Nederlandstalige hoesje? Er staat iets in de trend van 'slegtste school'. Dit moet natuurlijk 'slechtste school' zijn. :schater:

Jammer dat hij niet voor de PC uitkomt, dit lijkt me wel een leuke game. :{

VforV dat is juist een woordgrapje, slegste school, niet kunnen schrijven omdat het zo een slechte school is... Het is een beetje een doordenkertje.

Ik heb het spel ook al in een winkel gespeeld, het is echt een heel fijn spel, wat pesten helemaal niet goedkeurt, integendeel, ze moedigen je juist aan voor de nerds te helpen!

Weet iemand hoeveel dit spel ongeveer kost in de mediamarkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is voor de PS2 en heet: Canis Canem Edit wat Baas boven baas betekend.

Vreemd, ik dacht dat ik in de krant gelezen had dat het 'Hond bijt Hond' betekend.

Hebben jullie trouwens al die kanjer van een typfout gezien op de achterkant van het Nederlandstalige hoesje? Er staat iets in de trend van 'slegtste school'. Dit moet natuurlijk 'slechtste school' zijn. :schater:

Jammer dat hij niet voor de PC uitkomt, dit lijkt me wel een leuke game. :{

Canis Canem Edit betekent in het Latijns Dog Eat Dog. En met Dog Eat Dog bedoelen ze Baas Boven Baas. In de Netwerk documentaire zeiden ze dat het Over Mijn Lijk betekende.

En over die spelfout, dat is juist de grap. Zo'n spelfout kun je natuurlijk niet maken.

Ik heb het spel ook al in een winkel gespeeld, het is echt een heel fijn spel, wat pesten helemaal niet goedkeurt, integendeel, ze moedigen je juist aan voor de nerds te helpen!

Het is inderdaad makkelijker om met de nerds vrienden te maken dan met de bullebakken. Maar je kunt jezelf aan verschillende groepen bewijzen en daarmee vrienden zijn.

Weet iemand hoeveel dit spel ongeveer kost in de mediamarkt?

Bij de MediaMarkt heb ik 'm nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is voor de PS2 en heet: Canis Canem Edit wat Baas boven baas betekend.

Vreemd, ik dacht dat ik in de krant gelezen had dat het 'Hond bijt Hond' betekend.

Hebben jullie trouwens al die kanjer van een typfout gezien op de achterkant van het Nederlandstalige hoesje? Er staat iets in de trend van 'slegtste school'. Dit moet natuurlijk 'slechtste school' zijn. :schater:

Jammer dat hij niet voor de PC uitkomt, dit lijkt me wel een leuke game. :{

Canis Canem Edit betekent in het Latijns Dog Eat Dog. En met Dog Eat Dog bedoelen ze Baas Boven Baas. In de Netwerk documentaire zeiden ze dat het Over Mijn Lijk betekende.

En over die spelfout, dat is juist de grap. Zo'n spelfout kun je natuurlijk niet maken.

Ik heb het spel ook al in een winkel gespeeld, het is echt een heel fijn spel, wat pesten helemaal niet goedkeurt, integendeel, ze moedigen je juist aan voor de nerds te helpen!

Het is inderdaad makkelijker om met de nerds vrienden te maken dan met de bullebakken. Maar je kunt jezelf aan verschillende groepen bewijzen en daarmee vrienden zijn.

Weet iemand hoeveel dit spel ongeveer kost in de mediamarkt?

Bij de MediaMarkt heb ik 'm nog niet gezien.

Ik heb hem gekocht voor 49,99€

Ik heb de Bully's respect 0% nerds 75& en de greasers 100%, terwijl ik die greasers niet eens mag:puh:

Kent iemand argernon?

Die nerd met die zwakke blaas, hij is echt cool!!! :*D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...