ACID Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 hoi, waar kan ik servers voor vc-mp 0.2 beta 3 vinden sorry dat het in de verkeerde fora staat ik wist niet waar het anders moest Reageren
Flame^ Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Overige Multiplayer Mods misschien..? Naja in ieder geval, op de site wordt vermeldt dat je #vc-mp.publicbeta op irc.gtanet.com mot joinen. In het topic van het channel staat de server ip. Ook heeft VCMP sinds kort een browser, waarmee je dus ook servers kan opzoeken, weer, voor meer info moet je #vc-mp.publicbeta joinen. Reageren
ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Overige Multiplayer Mods misschien..?Naja in ieder geval, op de site wordt vermeldt dat je #vc-mp.publicbeta op irc.gtanet.com mot joinen. In het topic van het channel staat de server ip. Ook heeft VCMP sinds kort een browser, waarmee je dus ook servers kan opzoeken, weer, voor meer info moet je #vc-mp.publicbeta joinen. waar kan ik die browser vinden ? Reageren
RTS Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Moved naar Overige Multiplayers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.