Froop Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik verveelde me en ben wat gaan experimenteren. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Heey froop, Commentaar: Ik vond je siggy er best leuk uitzien. Hij is mischien wel kaal, maar dat toont ie helemaal niet echt aan. Deze siggy is het juist goed dat ie kaal is - punten: Ik zou je naam zachtjes links onderaan dat lichteffect zetten + punten De personage past heel goed bij de achtergrond, ook is aan de linkerkant, dat lichteffect wel heel goed gedaan.. Ook is je siggy eigenlijk kaal, maar je merkt dit niet echt, omdat deze siggy zo gemaakt is, dat deze wel kaal mag zijn. EindTotaal Punten: 9.6 Eindbesluit: Goed gewerkt, ook al ben je maar wat gaan experimenteren, je score ligt toch heel hoog. Van mij mag je je meer vervelen, wie weet zie ik dan nog meer van deze mooie werkjes van je TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.