dutchero Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) hallo, hoe moet je een spel joinen??? ik heb het geprobeerd,ik heb dubbel geklikt op een server en er staat in een error scherm: Disconnected:Connection refused:Incompatible version ,en klik ik op OK en daarna staat in dat schermpje waar je je nickname kan invullen enzo: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) :unsure: wat doe ik verkeerd en wat moet ik doen ??? :gtasign: bvd. ik heb het al gevonden het stond gwoon in het forum volgende keer beter opletten dus.....:hehe: Bewerkt: 2 november 2004 door dutchero Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) Eerst ff zoeken -SLOTJE- Bewerkt: 2 november 2004 door RTS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnynr1 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 hallo,hoe moet je een spel joinen??? ik heb het geprobeerd,ik heb dubbel geklikt op een server en er staat in een error scherm: Disconnected:Connection refused:Incompatible version ,en klik ik op OK en daarna staat in dat schermpje waar je je nickname kan invullen enzo: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) :unsure: wat doe ik verkeerd en wat moet ik doen ??? :gtasign: bvd. ik heb het al gevonden het stond gwoon in het forum volgende keer beter opletten dus.....:hehe: waar kan je dat vinden dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=48 denk ik tog.... Zorg gewoon dat je de nieuwste versie van MTA hebt... Op dit moment MTA 0.4.1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts