Jump to content

sab abdreas mod installer

Recommended Posts

Geplaatst:

hey!

ik heb de gta mod installer gedownload maar werkt hij alleen bij auto's?

want bij andere file's (zoals neon en hot cofee mod :puh:) werkt hij niet :S

Alvast bedankt

Geplaatst:
hey!

ik heb de gta mod installer gedownload maar werkt hij alleen bij auto's?

want bij andere file's (zoals neon en hot cofee mod :puh:) werkt hij niet :S

Alvast bedankt

Hji werkt inderdaad alleen bij de auto's bij de gewone andere mods zoals maps, en scripts heb je de IMG Tool nodig of zit er als je geluk heb een automatische installer bij. Het is inderdaad wat jammer dat het alleen voor auto's is maar die mods worden over het algemeen het meeste gedownload.

Geplaatst: (bewerkt)

De Sami (San Andreas Mod Installer) is alleen bedoelt voor Model mods of zoals we ze noemen. Dit zijn mod(ificatie)s die iets aanpassen aan de bestaande model(s). Bijvoorbeeld een auto die je vervangt door een BMW. Of een fiets die je anders maakt, je moet ze via Sami (San Andreas Mod Installer) inladen en dat moet als ze in een .zip/.rar pakket zitten en dan worden gewoon de .txd en .dff over de originele GTA3.img gezet. En een Hot Coffee mod die uiteraard verboden is op dit forum is een .scm hack en die worden niet ingeladen in de Sami (San Andreas Mod Installer) dit is omdat er gewoonweg te weinig gebruik van gemaakt wordt en als je een nieuwe Scm hebt moet je ook weer een nieuwe savegame aanmaken/starten. Maar goed ik hoop dat je het nu een beetje snapt en anders wil ik het nog wel even nader uitleggen! :)\

Edit: -Matthijs- was me weer eens voor.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

je kunt met de SAMI alle opties in de verscheidene IMG files in de map GTA San Andreas/models aanpassen

ik heb mijn SAMI gebruikt om oa zelf scripts te maken voor mods.....en bijv. de detailed radar mod en de nosejob mod te installeren...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...