Jump to content

irritant!


frenchie

Recommended Posts

Gta San Andreas is een heel goed maar ook heel slecht spel. Heel goed is de gameplay en de sfeer en de missies zijn ook gaaf. Wat echt super slecht is aan het spel is het ontbreken van enige uitleg bij minispelletjes. Als je moet dansen zijn de controls anders, de controls voor je speciale wagens zijn helemaal anders en nergens wordt dat aangegeven. Helemaal belachelijk is het feit dat er geen optie is om een missie gelijk te herstarten. Of je moet na een ellenlang verhaal bij het ziekenhuis weer terug naar de startplaats of je gaat uit het spel en begint opnieuw. Ik ken geen enkel spel waar zo weinig aandacht is geschonken aan enig gemak voor de gamer. Het was toen ze de pc versie maakten allemaal bekend maar het lijkt of het de makers geen reet kon schelen dat je meer tijd besteed met het opnieuw opstarten van de game omdat je ergens een foutje maakt dan het spelen van het spel. Het is dat het spel zelf zo goed is want anders had de helft van de gamers na een paar uur GTA San Andreas in de prullebak geflikkert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frenchie

    9

  • Preddy

    7

  • HerrieM

    4

  • Dikbuik

    4

Vind je, dat is dan toch jouw mening hoor :?

Ik vind dat niet, San Andreas vind ik één van de beste games die er zijn.

Oké, je moet wel lang wachten, maar als ik tijdens een missie gestorven ben, load ik dat spel gewoon weer en speel ik dan verder.

Rockstar wil het ook zo realistisch mogelijk doen lijken en daarom beland je telkens opnieuw aan het ziekenhuis al je gestorven bent...

Tot zover mijn mening 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is jouw mening.

Maar wat wil je hier nou mee bereiken?

Als je klachten hebt kan je beter een mailtje naar Rockstar zelf sturen ofzo. ;)

Ps: Als je jouw mening kwijt wil, kun je dat het beste doen, in al een bestaand topic.

Zoals deze bijvoorbeeld:

- http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20045&hl=

Bewerkt: door Scooter
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je hiermee bereiken? Waar gaat dit nou weer over. Dit is mijn mening en daar kunnen mensen dan weer op antwoorden of niet. Dat is de functie van een forum. Ik hoef toch geen mail naar Rockstar games te sturen. Mij lijkt het duidelijk dat het spel echt niet perfect is. Niet elke gamer heeft uren de tijd om en spel keer op keer opnieuw op te starten om een missie opnieuw te spelen. Was een kleine moeite geweest omdat te fixen. Een beetje kritiek lijkt me hier wel op zijn plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens ik vind GTA SA dé beste game ooit en wat dat laden enzo betreft; het is best een gebruiksvriendelijke game hoor want bij sommige missies hoef je niet steeds te rijden dan staat er dat je TAB (Zie het nu ook dat je Y moet indrukken) ofzo in moet toetsen en zegt het spel: 'Later that day' en hoef je een gedeelte niet de doen!

Klaar! 8):*D

Dit was mijn mening!

Edit 1: Waarom hoort dit topic hier?????

Edit 2: Waarom heb je het spel dan of heb je het niet want dan valt hier ook niks te doen........

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

moechy hij mag toch zijn mening geven, we leven in een vrij land met vrijheid van menigsuiting(gebruik deze zin iets te vaak maja :puh: ). oke ik snap niet wat hij hier doet als hij geen gta fan is maar laat hem toch zijn mening geven.

Ontopic, ik ben het helemaal niet met je eens. het spel is gemaakt voor realisme en wachten hoort erbij in het leven. ik vind het alleen maar slecht in games zoals true crime : new york city dat als je dood gaat, je na 1 sec weer met full healt op de zelfde plek spawnt, maja dat is mijn mening he :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het hier tegen een nieuwe gebruiker die zn ei kwijt wil, en dan gaan jullie zulke antwoorden geven... niet normaal meer man. Dit is wss gewoon een topic waar men een discussie wil voeren over het feit dat het ongebruiksvriendelijk is, wat is daar verkeerd aan?

Ikzelf kan me best inleven, ik kan de keren niet tellen dat ik die KLOTE missie OG LOC opnieuw heb moeten doen, inclusief dat KLOTE stuk rijden van BS naar de PD, om vervolgens weer naar zo'n Mexicaan te rijden, wat über frustrerend is, voordat ik bij het uiteindelijke gedeelte aankwam.

En van dat TAB gebeuren heb ik nog nooit gehoord :?

Enne...

moechy... nok m ff man, jij snapt t echt niet heh, wat een forum inhoudt...

Link to comment
Delen op andere websites

En van dat TAB gebeuren heb ik nog nooit gehoord :?

Dat is de Trip Skip. Als je een missie al een keer gedeeltelijk hebt gedaan en je probeert die missie opnieuwe om hem te halen kan het ziujn dat je rijgedeeltes kunt overslaan. Dit is niet op TAB drukken maar op Y.

Zelf heb ik mij nooit geërgerd aan al dat gelaad en dergelijke.

Ook de ergenis over Minigames en knoppen kan ik niet volgen, want de knoppen worden bij mij altijd de eerste keer in het spel uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

En van dat TAB gebeuren heb ik nog nooit gehoord :?

Dat is de Trip Skip. Als je een missie al een keer gedeeltelijk hebt gedaan en je probeert die missie opnieuwe om hem te halen kan het ziujn dat je rijgedeeltes kunt overslaan. Dit is niet op TAB drukken maar op Y.

Zit dat ook in PS2 versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Trip Skip

Zit dat ook in PS2 versie?

Geen idee, ik weet dat het bij de pc versie zit. Op het moment dat het kan, komt het vrij graat in beeld te staan met een grote pijl. Als je deze nopg nooit hebt gezien zal het wel niet bij de PS2 versie zijn inbegrepen. Dat is jammer voor je :N

Edit: in een PS2 Review heb ik zien staan dat het er wel in zit. Dus ik weet het niet zeker. De knop die je er voor moet gebruiken is de positieve reactie in een gesprek.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem op PS2 en ja daar kan ie ook. Soms heb ik het, soms ook niet.

Skip Trip komt er te staan en vervolgens moet je, als ik me niet vergis, op het bovenste pijltje drukken. Dan kom je meteen aan op de plaats van bestemming.

Link to comment
Delen op andere websites

Trip Skip

Zit dat ook in PS2 versie?

Geen idee, ik weet dat het bij de pc versie zit. Op het moment dat het kan, komt het vrij graat in beeld te staan met een grote pijl. Als je deze nopg nooit hebt gezien zal het wel niet bij de PS2 versie zijn inbegrepen. Dat is jammer voor je :N

Denk dat ik het al vat... ik laad meteen als ik missie gefaald heb, op die manier doe ik eigenlijk de missie telkes voor de 1e keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Trip Skip

Zit dat ook in PS2 versie?

Geen idee, ik weet dat het bij de pc versie zit. Op het moment dat het kan, komt het vrij graat in beeld te staan met een grote pijl. Als je deze nopg nooit hebt gezien zal het wel niet bij de PS2 versie zijn inbegrepen. Dat is jammer voor je :N

Denk dat ik het al vat... ik laad meteen als ik missie gefaald heb, op die manier doe ik eigenlijk de missie telkes voor de 1e keer.

ja dat had ik ook, ik kwam er pas na maanden achter dat dat eigenlijk niet nodig was :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dus wel een fan. Ik ben zelf een grote fan maar daarom hoef ik niet alles even leuk en goed te vinden.

Als ik geen fan was dan had ik het spel wel na een paar dagen aan mijn neef gegeven. Die heeft helemaal geen geduld dus dat was wel lachen geweest. Maar mijn punt is dat je realisme ook te ver kan doorvoeren. Het blijft een spel. Ik zit echt niet op een save anywhere functie te wachten maar ook als je soms de tab functie kan gebruiken moet je toch weer helemaal naar het startpunt van de missie. San Andreas is echt enorm dus iets minder realisme en iets meer gebruiksvriendelijkheid was voor mensen die geen absolute diehard realisme freak zijn wel prettig geweest. En Moechy, niet zo raar lullen tegen mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...