Jump to content

irritant!


frenchie

Recommended Posts

ach ja ik heb niet z,n problemen met het rijden van naar een missie als ik dood ben :N

want ik vind Sanandreas nog steeds een kei gaaf spel als je het dan vergelijkt met TreuCrime

of Maffia of wat dan ook voor spel.

vind ik Sanandreas toch nog gebruiksvriendelijker want je hebt de vrijheid die erin zit en dat heb je in

andere spellen meestal niet :-(

en als ik dood ben met een missie dan start ik gewoon de Savegame opnieuw op.

en ik save ook altijd bij de dichtsbij zijnde missie _O_ .

tot zo ver mijn mening :klap:

en moechy hij mag gerust hier z,n mening vertellen en als hij het niet echt leuk vind

hoeft hij niet uit de toon te vallen :{:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frenchie

    9

  • Preddy

    7

  • HerrieM

    4

  • Dikbuik

    4

Wat betreft realisme, dat valt erg mee. In een bepaalde missie moet je in de wildernis een race rijden. Je kan nog zo goed rijden, als je wat raakt beschadigt je auto maar je tegenstanders zijn onverwoestbaar. Als ze een afgrond in knallen worden ze na een aantal seconden miraculeus weer achter jouw auto geplaatst. Heel realistisch allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

het spel is egt zeer goed...

maar ik vind eigelijk wel dat Rockstar meer aandacht moet geven aan zijn graphic designers..maar die zeg ik al vanaf GTA III

voor zo'n goed en vooral groot spel verwacht je eigelijk toch wel betere graphics...

desalniettemin is dit spel gewoon vet uber! _O__O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

The graphics zijn wel ok voor zo'n groot spel. Ook geen laadtijden dus dat zit wel goed. Alleen er zitten belachelijke missies tussen. CJ wordt gebeld dat er geld wordt gesmokkeld en dat ze dit keer per motor rijden. Of hij ze even wil onderscheppen. Als je dan kijkt op de kaart zie je dat die gasten haverwege de red county zijn en jij zit nog in San Fierro. Je haalt ze dus never nooit in. Het is geen verplichte missie maar ik wordt dus niet lekker van dit soort onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

The graphics zijn wel ok voor zo'n groot spel. Ook geen laadtijden dus dat zit wel goed. Alleen er zitten belachelijke missies tussen. CJ wordt gebeld dat er geld wordt gesmokkeld en dat ze dit keer per motor rijden. Of hij ze even wil onderscheppen. Als je dan kijkt op de kaart zie je dat die gasten haverwege de red county zijn en jij zit nog in San Fierro. Je haalt ze dus never nooit in. Het is geen verplichte missie maar ik wordt dus niet lekker van dit soort onzin.

Met 150~200 km/h haal je ze dan echt wel in hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ongetwijfeld maar dan ben ik waarschijnlijk al 10 keer gecrasht. Het punt is dat Rockstar dit spel heeft gemaakt voor de hardcore gamer met heel veel tijd. Dat merk je ook aan de antwoorden die ik krijg op dit topic want het zijn allemaal diehard fanboys die weinig kritiek willen zien. Dat is helemaal niet erg maar mijn mening is dat een spel zoals GTA ook voor mensen die minder tijd erin kunnen steken nog te doen moet zijn. Ze hadden bijvoorbeeld met verschillende moeilijkheidsgraden kunnen werken. Als je niet veel tijd hebt zoals ik maar het toch een leuk spel vindt door het verhaal en de sfeer want die is top dan valt het uitvoeren van de missies soms tegen terwijl ze wel goed in elkaar steken. Er is geen enkele ruimte voor een foutje en die maak je gauw doordat bijvoorbeeld de tijdslimieten zo streng zijn. Ik heb mijn pimpmobiel, ik crash en vergeet de auto in een garage te zetten en als ik weer een savegame laad dan is de auto weg. Heel realistisch maar het voegt niks aan het spel toe behalve dat je die missies niet meer kan spelen. Dat is jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de bedoeling van GTA nooit geweest om perfect realistisch te zijn. Met een perfect realistisch spel zou je je wss gaan vervelen, dus is er met bepaalde regels gewoon iets minder realistich omgegaan. Als je bv in het spel in 1 schot werd doodgeschoten, werd je daar dan niet schijtziek van?

Dat het juist wat onechter is maakt het leuk, imo.

Verder zijn de meeste missies wel te doen in een 10 tot 15 minuten, of korter. Als je voor 5 minuten een spel wil spelen, zit je bij GTA gewoon aan het verkeerde adres. Om een verhaal te vertellen heb je nu eenmaal tijd nodig.

Zoals jij zegt, dat er geen ruimte is voor fouten, is niet waar. Dr zijn zat maniertjes die de ontwikkelaar erin heeft gestopt om een foutje op te vangen. Denk maar aan een achtervolg missie, diegene die jij achtervolgt maakt zelf vaak fouten zodat je eventueel weer dichter bij kan komen als jij een foutje hebt gemaakt.

GTA met een moeilijkheidsgraad zie ik niet zitten. Kzou ook niet weten hoe men dit zou moeten toepassen. Mss minder mannetjes die op je schieten, minder goeie wapens :? . Dat verneukt het spel imo. En daarbij komt dat SA helemaal niet zo moeilijk is. Tijdslimieten zijn TOTAAL niet streng...

Jij verlangt mss teveel van een spel voor deze tijd. Als je dit soort kritiek over een jaar of 20 zou hebben, zou het wss wel gepast zijn, maar nu moet je het gewoon voor lief nemen dat er dingen zijn die niet helemaal goed zijn uitgewerkt, simpel genoeg omdat het nog niet mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn pimpmobiel, ik crash en vergeet de auto in een garage te zetten en als ik weer een savegame laad dan is de auto weg. Heel realistisch maar het voegt niks aan het spel toe behalve dat je die missies niet meer kan spelen. Dat is jammer.

Ten eerste, ja ik ben een "fanboy". Persoonlijk ben ik het met je eens dat ze met verschillende moeilijkheidsgraden hadden moeten werken. Ik had graag gezien dat een aantal dingen wat lastiger waren.

Over dat realisme met het verdwijnen van auto's heeft weinig met realisme te maken en meer met de beperkingen van de engine van het spel. Als ze voor al deze auto's moeten opslaan waar ze zijn op het moment dat je saved, dan zou het spel wel laadtokden krijgen. Om te voorkomen dat je echt het allerbeste pc systeem nodig hebt, en beperkingen van de consules, hebben ze weinig moeite gedaan om elke auto als uniek te beschouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk verhaal, maar er zitten zoveel onlogische dingetjes in die het onnodig lastig maken. Heb je een missie waar je met een motor pakjes in volle vaart van 5 andere motorrijders moet afpakken. Leuke missie en echt wel te doen maar ze moeten het weer onnodig lastig maken doordat je de linker controlknop (pcversie) moet gebruiken om de pakjes te pakken. Als je WASD en de muis gebruikt om te sturen gaat je dat echt niet lukken. Die linker controlknop zit heel ergens anders. Moet je maar eens proberen. Als je drie handen hebt of uitschuifbare vingers misschien maar een gewone sterveling lukt dat niet. Er is totaal niet over nagedacht of ze vonden het allemaal wel goed want het spel wordt toch wel gekocht. Waarom bijvoorbeeld niet de rechtermuisknop veel meer gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk verhaal, maar er zitten zoveel onlogische dingetjes in die het onnodig lastig maken. Heb je een missie waar je met een motor pakjes in volle vaart van 5 andere motorrijders moet afpakken. Leuke missie en echt wel te doen maar ze moeten het weer onnodig lastig maken doordat je de linker controlknop (pcversie) moet gebruiken om de pakjes te pakken. Als je WASD en de muis gebruikt om te sturen gaat je dat echt niet lukken. Die linker controlknop zit heel ergens anders. Moet je maar eens proberen. Als je drie handen hebt of uitschuifbare vingers misschien maar een gewone sterveling lukt dat niet. Er is totaal niet over nagedacht of ze vonden het allemaal wel goed want het spel wordt toch wel gekocht. Waarom bijvoorbeeld niet de rechtermuisknop veel meer gebruikt.

Kan je op de pc versie de controls niet veranderen? Met vice city speel ik nu bijv met de pijltjestoetsen omdat me a s en d kapot zijn :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk verhaal, maar er zitten zoveel onlogische dingetjes in die het onnodig lastig maken. Heb je een missie waar je met een motor pakjes in volle vaart van 5 andere motorrijders moet afpakken. Leuke missie ... Waarom bijvoorbeeld niet de rechtermuisknop veel meer gebruikt.

Daarom gebruik ik bij voertuigen ook de pijltoesten. Heb ik mijn linker hand nog vrij om de ctrl knop in te drukken.

ps. het zijn maar 4 pakjes die je moet afpakken. :bonk:

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf sturen met WASD en muis het makkelijkste gaan. Je kan ook de controls veranderen maar het gebruik van die linkercontrol was ik nog bij geen enkele missie tegengekomen en dat gaat met mijn manier van een voertuig besturen ook niet. Toch ga ik het spel zeker uitspelen. Een ander spel had ik allang weg gegeven maar GTA heeft wel een fascinerende wereld waarin je speelt. Ik heb volgens mij nog geen 20% van alles wat je in het spel kan doen ook gedaan terwijl ik toch al heel wat storymissies heb gespeeld. Het is ploeteren maar de karakters maken een hoop goed. Vooral dat taalje dat CJ en zijn maten onder elkaar spreken vind ik tof. Daar moet ik echt zwaar om lachen. En die pimp in San Fierro is hilarisch. Wat is beter: Vice City of San Andreas?

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk verhaal, maar er zitten zoveel onlogische dingetjes in die het onnodig lastig maken. Heb je een missie waar je met een motor pakjes in volle vaart van 5 andere motorrijders moet afpakken. Leuke missie en echt wel te doen maar ze moeten het weer onnodig lastig maken doordat je de linker controlknop (pcversie) moet gebruiken om de pakjes te pakken. Als je WASD en de muis gebruikt om te sturen gaat je dat echt niet lukken. Die linker controlknop zit heel ergens anders. Moet je maar eens proberen. Als je drie handen hebt of uitschuifbare vingers misschien maar een gewone sterveling lukt dat niet. Er is totaal niet over nagedacht of ze vonden het allemaal wel goed want het spel wordt toch wel gekocht. Waarom bijvoorbeeld niet de rechtermuisknop veel meer gebruikt.

Kan je op de pc versie de controls niet veranderen? Met vice city speel ik nu bijv met de pijltjestoetsen omdat me a s en d kapot zijn :schater:

Hoe kun je dan een bericht typen met a s en d's er in als ze kapot zijn :bonk:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...