Jump to content

irritant!


frenchie

Recommended Posts

Haha, wat een Commentaar... :schater: Dat is nou net wat Rockstar wilde doen om een REALISTISCH spel te maken hé... Het is toch niet normaal dat je Ineens zonder uitleg naar een bepaalde plaats bent Joa Gekomen zal ik maar zeggen? Dit is net wat er aan bv. Tony Hawk's1,2,3,4 Niet goed was. Als je een Berg afrijdt is het onmogelijk dat je er een second later weer opstaat :?

als je dat wel goed vind moet je inderdaag GTA niet kopen... maar dan vraag ik me af wat je eigenlijk doet op dit Forum... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frenchie

    9

  • Preddy

    7

  • HerrieM

    4

  • Dikbuik

    4

Dat die besturing soms wat vaag is komt gewoon van het feit dat het spel eerst op een console is uitgebracht. Met PS2 is zo'n missie best te doen, omdat daar de knoppies te dicht bij elkaar zitten. Voor PC heb je zelf de mogelijkheid om de toetsen zo in te stellen als dat je zelf wilt.

Btw, @ Dikbuik

http://img515.imageshack.us/img515/8236/tsbus9.png

Link to comment
Delen op andere websites

Dat die besturing soms wat vaag is komt gewoon van het feit dat het spel eerst op een console is uitgebracht. Met PS2 is zo'n missie best te doen, omdat daar de knoppies te dicht bij elkaar zitten. Voor PC heb je zelf de mogelijkheid om de toetsen zo in te stellen als dat je zelf wilt.

Btw, @ Dikbuik

http://img515.imageshack.us/img515/8236/tsbus9.png

oke ik begrijp het. maar typt dat niet lastig met zon programmatje?

Ontopic : ik snap niet waarom mensen zeuren over de besturing. het is toch makkelijk aan te passen naar je eigen wensen in opties menu?

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nu geen ruzie zoeken hoor,maar ik kan alles perfect lezen wat er hier in dit topic wordt gezegt.

Het is niet altijd ABN,maar dat geeft niet.Als alles ABN zou zijn zoyu het hier een stuk minder afwisselend worden.(vindt ik dan toch).Dus ik denk toch dat het aan jou ligt hoor frenchie.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...