JelleVD Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik zou graag een SaveGame willen van de missie waarbij je Ryder moet killen (als die bestaat), en eentje waarbij ik aan de gang kan gaan met het groen maken van gang territorys. Alvast bedankt, JelleVD
Bling Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een savegame voor je gevonden waarbij je de missie 'Pier 69' nog kan doen. (Ryder vermoorden) Verder heb ik ook nog een savegame gevonden waarbij je aan de gang kunt gaan met de gang territories. Veel plezier ermee. Savegame waarin je Ryder kan vermoorden Savegame waarbij je aan de gang kunt gaan met de gangterritories Bewerkt: 29 augustus 2006 door Bling
JelleVD Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik denk V1 maar ik weet het niet zeker
JelleVD Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Dit is niet de juiste savegame om ryder te vermoorden, ik kan naar Zero en naar wu zi mu ofzo maar daar heb ik meer zwem vaardigheid nodig. weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt, JelleVD EDIT Ik heb de save al gevonden, Bling Bedankt voor je hulp! Bewerkt: 29 augustus 2006 door jellevd
Recommended Posts