Jump to content

game engine naar de muizen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal ik heb net een savegame gedownload van gtagames.nl van sant marks bistro van SummerBase, -Matthijs- en Typhoon.

Mijn gta sa liep toen al vast dus heb ik hem verwijderd. Maar toen ik mijn oude savegame erin zette was mijn game engine verk*t. De besturing is nu tegenovergesteld en andere besturing doet het niet meer. ik wou dus vragen wie mij zou kunnen helpen. Als ik kijk bij controls is alles nog normaal voordat ik die andere savegame erin had gezet. Het komt voor bij al mijn savegames.

M.v.g.

Milann

Geplaatst: (bewerkt)
hallo allemaal ik heb net een savegame gedownload van gtagames.nl van sant marks bistro van SummerBase, -Matthijs- en Typhoon.

Mijn gta sa liep toen al vast dus heb ik hem verwijderd. Maar toen ik mijn oude savegame erin zette was mijn game engine verk*t. De besturing is nu tegenovergesteld en andere besturing doet het niet meer. ik wou dus vragen wie mij zou kunnen helpen. Als ik kijk bij controls is alles nog normaal voordat ik die andere savegame erin had gezet. Het komt voor bij al mijn savegames.

M.v.g.

Milann

Verwijder het bestandje gta_sa_set eens uit je GTA San Andreas User Files. Die vind je in de map Mijn Documenten. Als je dat bestand verwijderd worden al je instellingen ge-reset. Denk aan de besturing etc. Heb je er verder ook rekening mee gehouden dat de savegames voor V2 bestemd zijn en niet voor V1.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Verwijder als eerst het bestand gta_sa.set uit de map GTA San Andreas User Files. Dat is de map waar ook de savegames staan.

Dat bestand verwijderen verhelpt de meeste problemen. Alle instellingen zullen wel weer op default komen te staan.

Mocht dat niet helpen instaleer het spel dan opnieuw.

ok...

Ik heb gta sa opnieuw geinstalleerd en alles gevolgd wat hieronder gezegd is.

Maar mijn Game Engine is nog steeds verkl**t. Dus nu weet ik het ook niet meer, het zou fijn zijn als er nog iemand met een oplossing zou kunnen komen :cry::cry::?

Milann

sorry dacht dat het geen dubbelpost was, namelijk 1 uur later.

Ik heb gta sa legaal en ik heb hem denk ik al te lang voor garantie :{

Bewerkt: door milann
Geplaatst:

Gelieve niet te dubbelposten, gebruik voortaan de edit knop.

Wat eigenlijk je probleem is weet ik niet echt. Heb je SA legaal of illegaal? Als je hem illegaal hebt kan het namelijk aan dat liggen. Als je hem legaal hebt zou ik terug keren naar de winkel als ik jou was. Misschien ligt het aan de DVD.

Maar mijn Game Engine is nog steeds verkl**t

Leg duidelijk uit wat het probleem is. Want deze omschrijving is erg algemeen en vaag.

Start het spel niet meer op, loppt het vast?

Heb je al geprobeert om het bestand gta_sa.set te verwijderen. Deze wordt namelijk niet verwijderd als je het spel deïnstaleerd.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

hehe probleem was vrij simpel (gelukkig). Er zijn twee gta_sa.set. 1 in de rockstargames map en 1 in de gta sa userfiles map. ik heb ze beiden verwijderd en de controls opnieuw geset en het probleem was weg 8):*D

Allemaal bedankt voor jullie hulp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...