ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 eey, ik heb een vraag over wolfenstein et, als ik speel kan ik niet naar m'n bureaublad terug keren ! wat kan ik hier aan doen ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Je hebt verschillende manieren om naar je bureaublad terug te keren. Ik heb het spel zelf niet, maar ik kan natuurlijk altijd de manieren die ik ken even opnoemen, misschien wist jij er één van nog niet, en kan je die nog gaan proberen. Je kunt het doen met de toets met het windows icoon erop (klik). Een andere manier is met Alt+Tab, maar dit werkt lang niet bij alle spellen. Dit zijn de manieren die ik zeker weet, je hebt ook nog Alt+Esc en Alt+F4, maar ik weet niet zeker of je het spel dan ook afsluit. Als blijkt dat je hiermee ook niet terug kunt keren naar het bureaublad, is het jammer, maar dan kan het waarschijnlijk gewoon niet, en zal je de game eerst moeten afsluiten alvorens naar het bureaublad te kunnen gaan. Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Nah dat werkt niet Froodoo Dit moetje hebben: http://gonbon.com/etmin/ Werkt met Alt + z Downloaden van: etmin Screentje: Dis geen junk ofzo, als je het toch niet vertrouwd moet je maar ffies zoeken op "ET minimizer" met google ofzo. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Preddy Reageren
ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Nah dat werkt niet FroodooDit moetje hebben: http://gonbon.com/etmin/ Werkt met Alt + z Downloaden van: etmin Screentje: Dis geen junk ofzo, als je het toch niet vertrouwd moet je maar ffies zoeken op "ET minimizer" met google ofzo. en hoe werkt het ? en wat froodoo zei heb ik al geprobeerd maar een tijd geleden speelde ik veel wolfenstein et, en toen gebruikte ik ook zo'n soort programmatje maar ik wist de naam niet meer, dus ik wou alleen maar de naam weten, en hoe werkt et-min ? Bewerkt: 23 september 2006 door ACID Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) - downloaden - opstarten, ofwel 1 a 2 keer klikken. Nu zie je het in je tijdbalkmenu tje staan, rechtsonder dus - ET opstarten Door "alt" toets en "z" toets tegelijk in te drukken zit je weer op je bureaublad, nog een keertje doen weer in het spel. En je moet het programma opstarten voordat je ET opstart, anders kan je 't niet meer opstarten natuurlijk (kan niet meer naar desktop ). Ikzelf heb 't maar zo ingesteld dat het opstart met windows, hoef je dr niet steeds aan te denken. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Preddy Reageren
ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 ken jij een goeie server ? Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ligt eraan, waarop wil je spelen... ETpro, ETpub, w/e Hoog/laag skill wel/niet xp reset custom/normale maps 62.75.219.100:27962 -> ETpub, low skill, geen xp reset, vooral custom maps (d.i. moet wel wat downloaden) 83.142.226.98:27960 -> ETpro, med skill, xp reset na campaign, vooral normale maps + enige customs Reageren
ACID Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 wat is het verschil tussen etpub en etpro ? Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) ETpub of ook Jaymod: Doorgaans gebruikt op public servers (voor iedereen te bezoeken), afgestemd op het grote publiek. Dat houdt in, veel maps om te spelen, je xp wordt nooit teruggezet naar 0 zolang je op de server bent, of wordt na 24 uur gereset. Goed voor beginnende spelers, gevorderden kunnen het te makkelijk vinden. Wel of geen geluid als je kogel iemand raakt, kan verschillen per server. Ook heb je hier vaak aardige stats die worden bijgehouden door de server zelf en die af en toe voorbij komen. In 1 woord samengevat: SPAM ETpro: ETpro, ofwel ETprofessional, wordt gebruikt wanneer men wat serieuzer wil spelen. Dit zie je dan ook aan het feit dat alle "clanwars" op deze mod worden gespeeld. De hele mod is hier ook voor gebouwd, alleen om competetief ET te spelen. Hitsounds zitten er standaard bij in en werken ook beter dan die in ETpub etc. Op een public server die deze mod draait vind je vooral de gevorderde ET speler en is daarom niet aan te raden voor beginners. Natuurlijk kan men zichzelf als beginner in het diepe gooien maar de ervaring leert dat beginners liever op ETpub spelen dan op ETpro. Ook wordt bij ETpro na maximaal 10 maps het xp gereset naar 0. In 1 woord: Skill Bewerkt: 29 augustus 2006 door Preddy Reageren
ACID Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 hartelijk bedankt preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.