.::FLIPKIP::. Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Hallo allemaal, ik zoek een 100% savegame van V2, het liefst niet van een site ofzo, als het kan dus 1 van die jullie hebben, kan het niet anders... dan mag het wel van een site.
Typhoon Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een 100% savegame voor Versie 2 van je gevonden, hij is afkomstig van GTAGarage.com dus hij is niet door mijzelf behaald. De savegame plaats je in Mijn Documenten ---> Grand Theft Auto San Andreas User Files. Wil je nog meer savegames voor Versie 2 downloaden van een bepaalde missie? Kijk dan even in dit topic, hier hebben een aantal personen waaronder ik alle missies speciaal voor de Versie 2 bezitters opgeslagen! De savegame die ik nu hebt geupload is afkomstig van Gta-Downloads.com, hier zijn wel alle terretories gehaald. Veel plezier ermee! Bewerkt: 29 augustus 2006 door Typhoon
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) YES!!!! hij doet het!!!! ik ben zo blij!!! en voor iedereen die de downgrader naar V1 gebruikt: gebruik toch nog een V2 savegame! maar 1 ding... is er ook een savegame die alle territoiries heeft Bewerkt: 29 augustus 2006 door .::FLIPKIP::.
Recommended Posts